Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Tyszowcach

Przebudowa dróg wewnętrznych i gminnych

Data ogłoszenia
2018-01-10
Termin składania ofert
2018-01-25 11:00
Treść

 

 

Ogłoszenie nr 500038643-N-2018 z dnia 21-02-2018 r.

Gmina Tyszowce: Przebudowa dróg wewnętrznych i gminnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak 
Numer ogłoszenia: 503186-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Tyszowce, Krajowy numer identyfikacyjny 95036905000000, ul. ul. 3 Maja  8, 22630   Tyszowce, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 084 661 93 15, e-mail tyszowce@tyszowce.pl, faks 084 661 21 29. 
Adres strony internetowej (url): umtyszowce.bip.lubelskie.pl 

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 

Przebudowa dróg wewnętrznych i gminnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): 

ZP. 271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia: 

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Przebudowa dróg wewnętrznych i gminnych” polegające na wykonaniu robót budowlanych – przebudowie dwunastu odcinków dróg- zadań, położonych na terenie Gminy Tyszowce podzielonych na części uwzględniające ich lokalizację - Część 1- „Przebudowa dróg w Tyszowcach, Wojciechówce, Podborze Zadanie 1- Przebudowa ul. Łukaszewskiego w Tyszowcach. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych, oznakowanie pionowe. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 2- Przebudowa drogi wewnętrznej w Wojciechówce- dz.nr geod. 276 Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 3- Przebudowa drogi gminnej nr 111515L – Podbór- Wojciechówka Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych, oznakowanie pionowe. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). - Część 2- „Przebudowa dróg w Niedźwiedziej Górze, Perespie i Rudce. Zadanie 1- Przebudowa drogi gminnej nr 110941L Przewale- Niedźwiedzia Góra. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych, oznakowanie pionowe. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 2- Przebudowa drogi gminnej nr 110956L w Perespie. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 3- Przebudowa drogi gminnej nr 111516L w Rudce. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych, oznakowanie pionowe. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 4- Remonty drogi gminnej nr 110942L w Niedźwiedziej Górze. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm. - Część 3- „Przebudowa dróg w Wakijowie, Czermnie, Kazimierówce. Zadanie 1- Przebudowa drogi gminnej nr 111521L w Wakijowie. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 2- Przebudowa drogi wewnętrznej (nr dz. 518) w Czermnie Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 3- Przebudowa drogi gminnej nr 111541L w Kazimierówce Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych, oznakowanie pionowe. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). - Część 4- Przebudowa dróg w Czartowczyku, Kol. Czartowiec i Klątwach Zadanie 1- Odbudowa drogi gminnej Nr 111507L w km :0+000÷0+410 w Czartowczyku zniszczonej przez gwałtowny spływ wód w roku 2016. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 2- Przebudowa drogi w Kolonii Czartowiec (dz. nr 238) Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 3- Przebudowa drogi gminnej nr 111503L w Klątwach Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych, oznakowanie pionowe. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zakres robót na poszczególnych zadaniach obejmuje: roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy, roboty nawierzchniowe, pobocza, roboty wykończeniowe i oznakowanie pionowe. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załączonym przedmiarze robót oraz w uproszczonej dokumentacji technicznej. Zamawiający w związku z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą uczestniczyły przy wykonaniu robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia, określonych w ust 3.1 dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia: 
Zamówienie było podzielone na części: 

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów 

nie

III.3) Informacje dodatkowe: 

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   

NAZWA: „Przebudowa dróg w Tyszowcach, Wojciechówce, Podborze

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2018 
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 115817.00 
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  4 
w tym: 
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  4 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0 
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 

nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z oo. 
Email wykonawcy: prdzam@op.pl 
Adres pocztowy: ul. Peowiaków 7 
Kod pocztowy: 22-400 
Miejscowość: Tyszowce 
Kraj/woj.: lubelskie 

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 

Cena wybranej oferty/wartość umowy 137521.37 
Oferta z najniższą ceną/kosztem 137521.37 
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 179189.97 
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa 

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 

IV.8) Informacje dodatkowe:

Treść oferty wybranej; 1) Cena brutto: 137 521,37 zł, 2) Gwarancja jakości i rękojmii za wady: 5 lat. 3) Termin wykonania – 30.09.2018 r. 4) Termin płatności- 30 dni

 

CZĘŚĆ NR: 2   

NAZWA: Przebudowa dróg w Niedźwiedziej Górze, Perespie i Rudce.

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2018 
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 108523.00 
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  4 
w tym: 
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  4 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0 
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 

nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z oo. 
Email wykonawcy: prdzam@op.pl 
Adres pocztowy: ul. Peowiaków 7 
Kod pocztowy: 22-400 
Miejscowość: Zamość 
Kraj/woj.: lubelskie 

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 

Cena wybranej oferty/wartość umowy 145594.61 
Oferta z najniższą ceną/kosztem 145594.61 
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 169298.68 
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa 

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 

IV.8) Informacje dodatkowe:

Treść oferty wybranej; ) Cena brutto: 145 594,61 zł, 2) Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat. 3) Termin wykonania – 30.08.2018 r. 4) Termin płatności- 30 dni

 

CZĘŚĆ NR: 3   

NAZWA: Przebudowa dróg w Wakijowie, Czermnie, Kazimierówce.

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2018 
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 124165.00 
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  4 
w tym: 
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  4 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0 
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 

nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z oo. 
Email wykonawcy: prdzam@op.pl 
Adres pocztowy: ul. Peowiaków 7 
Kod pocztowy: 22-400 
Miejscowość: Zamość 
Kraj/woj.: lubelskie 

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 

Cena wybranej oferty/wartość umowy 149281.41 
Oferta z najniższą ceną/kosztem 149281.41 
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 198220.65 
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa 

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 

IV.8) Informacje dodatkowe:

Treść wybranej oferty; 1) Cena brutto: 149 281,41 zł, 2) Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat. 3) Termin wykonania – 30.08.2018 r. 4) Termin płatności- 30 dni

 

CZĘŚĆ NR: 4   

NAZWA: Przebudowa dróg w Czartowczyku, Kol. Czartowiec i Klątwach

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2018 
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 94898.00 
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  4 
w tym: 
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  4 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0 
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 

nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z oo. 
Email wykonawcy: prdzam@op.pl 
Adres pocztowy: ul. Peowiaków 7 
Kod pocztowy: 22-400 
Miejscowość: Zamość 
Kraj/woj.: lubelskie 

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 

Cena wybranej oferty/wartość umowy 115066.00 
Oferta z najniższą ceną/kosztem 115066.00 
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 141867.63 
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa 

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 

IV.8) Informacje dodatkowe:

Treść wybranej oferty; 1) Cena brutto: 115 066,00 zł, 2) Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat. 3) Termin wykonania – 30.08.2018 r. 4) Termin płatności- 30 dni

 

                                                                                                          (-) Mariusz Zając

                                                                                                               Burmistrz Tyszowiec

 

 

 ZP.271.1.2018                                                                                                                                                                        

                                                                                                            Tyszowce, 2018-02-05

     OGŁOSZENIE  O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ     OFERTY

 dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane

„Przebudowa dróg  wewnętrznych i gminnych”

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 j.t.)  Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu –

1)      Część 1- „Przebudowa dróg w Tyszowcach, Wojciechówce, Podborze wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z oo. ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość

1)   Cena brutto: 137 521,37 zł, = 60 pkt

2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.- 30 pkt

3)   Termin płatności- 30 dni- 10 pkt

Łącznie oferta otrzymała 100 pkt.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust.1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

Poza w.w.  w  prowadzonym postępowaniu Część 1 złożono następujące oferty:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Sp. z oo. ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lub.

1)   Cena brutto: 179 189,97 zł = 46,20 pkt

2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.- 30 pkt

3)   Termin płatności- 30 dni- 10 pkt

Łącznie oferta otrzymała 86,2 pkt.

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych Sp. z oo. ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów

1)   Cena brutto: 153 400,68 zł=54,00 pkt

2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.- 30 pkt

3)   Termin płatności- 30 dni- 10 pkt

Łącznie oferta otrzymała 94,00 pkt.

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „SADEX” Janusz Sadlik, Kolonia Sitno 84, 22-424 Sitno

1)   Cena brutto: 167 115,18 zł=49,20 pkt

2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.- 30 pkt

3)   Termin płatności- 30 dni- 10 pkt

Łącznie oferta otrzymała 89,20 pkt.

2.    Nie ustanowiono dynamicznego systemu zakupów.

3.    Nie unieważniono postępowania.                                                                                 

                                                                               (-) Mariusz Zając       

                                                                                    Burmistrz Tyszowiec

 ZP.271.1.2018                                                                                                                                                                        

                                                                                                            Tyszowce, 2018-02-05

     OGŁOSZENIE  O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ     OFERTY

 dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane

„Przebudowa dróg  wewnętrznych i gminnych”

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 j.t.)  Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu –

1)      Część 2- Przebudowa dróg w Niedźwiedziej Górze, Perespie i Rudce wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z oo. ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość

1)   Cena brutto: 145 594,61 zł.= 60 pkt

2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat. – 30 pkt

3)   Termin płatności- 30 dni- 10 pkt Łącznie oferta otrzymała 100 pkt.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust.1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

Poza w.w.  w  prowadzonym postępowaniu Część 2 złożono następujące oferty:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Sp. z oo. ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lub.

1)   Cena brutto: 169 298,68 zł=51,60 pkt

2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.- 30 pkt

3)   Termin płatności- 30 dni- 10 pkt Łącznie oferta otrzymała 91,6 pkt.

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych Sp. z oo. ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów

1)   Cena brutto: 150 647,94 zł =58,20 pkt

2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.- 30 pkt

3)   Termin płatności- 30 dni – 10 pkt.  Łącznie oferta otrzymała 98,20 pkt.

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „SADEX” Janusz Sadlik, Kolonia Sitno 84, 22-424 Sitno

1)   Cena brutto: 158 009,49 zł =55,20 pkt

2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.- 30 pkt

3)   Termin płatności- 30 dni- 10 pkt  Łącznie oferta otrzymała 95,20 pkt.

IV. Nie ustanowiono dynamicznego systemu zakupów.

V.   Nie unieważniono postępowania.

                                                                             (-) Mariusz Zając       

                                                                                    Burmistrz Tyszowiec                       

 ZP.271.1.2018                                                                                                                                                                        

                                                                                                            Tyszowce, 2018-02-05

     OGŁOSZENIE  O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ     OFERTY

 dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane

„Przebudowa dróg  wewnętrznych i gminnych”

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 j.t.)  Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu –

  1. Część 3- Przebudowa dróg w Wakijowie, Czermnie, Kazimierówce wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z oo. ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość

1)   Cena brutto: 149 281,41 zł =60,00 pkt

2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.- 30 pkt

3)   Termin płatności- 30 dni- 10 pkt  Łącznie oferta otrzymała 100 pkt.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust.1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

Poza w.w.  w  prowadzonym postępowaniu Część 3 złożono następujące oferty:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Sp. z oo. ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lub.

1)   Cena brutto: 198 220,65 zł=45,00 pkt

2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.- 30 pkt

3)   Termin płatności- 30 dni- 10 pkt. Łącznie oferta otrzymała 85,00 pkt.

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych Sp. z oo. ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów

1)   Cena brutto: 164 877,20 zł=54,60

2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.- 30 pkt

3)   Termin płatności- 30 dni- 10 pkt.  Łącznie oferta otrzymała 94,60 pkt.

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „SADEX” Janusz Sadlik, Kolonia Sitno 84, 22-424 Sitno

1)   Cena brutto: 178 987,14 zł= 49,80 pkt

2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.- 30 pkt

3)   Termin płatności- 30 dni- 10 pkt Łącznie oferta otrzymała 89,80 pkt.

2.    Nie ustanowiono dynamicznego systemu zakupów.

3.    Nie unieważniono postępowania.

                                                                                            

                                                                                (-) Mariusz Zając       

                                                                                    Burmistrz Tyszowiec                    

 ZP.271.1.2018                                                                                                                                                                        

                                                                                                            Tyszowce, 2018-02-05

     OGŁOSZENIE  O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ     OFERTY

 

 dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane

„Przebudowa dróg  wewnętrznych i gminnych”

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 j.t.)  Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu –

1)      Część 4- Przebudowa dróg w Czartowczyku, Kol. Czartowiec i Klątwach wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z oo. ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość

1)   Cena brutto: 115 066,00 zł = 60 pkt

2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.- 30 pkt

3)   Termin płatności- 30 dni- 10 pkt  Łącznie oferta otrzymała 100 pkt.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust.1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

Poza w.w.  w  prowadzonym postępowaniu Część 4 złożono następujące oferty:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Sp. z oo. ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lub.

1)   Cena brutto: 141 867,63 zł =48,60 pkt

2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.- 30 pkt

3)   Termin płatności- 30 dni – 10 pkt Łącznie oferta otrzymała 88,60 pkt.

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych Sp. z oo. ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów

1)   Cena brutto: 130 335,72 zł = 52,80 pkt

2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.- 30 pkt

3)   Termin płatności- 30 dni- 10 pkt.  Łącznie oferta otrzymała 92,80 pkt.

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „SADEX” Janusz Sadlik, Kolonia Sitno 84, 22-424 Sitno

1)   Cena brutto: 178 987,14 zł=38,40 pkt.

2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.- 30 pkt

3)   Termin płatności- 30 dni- 10 pkt

Łącznie oferta otrzymała 78,40 pkt.

IV. Nie ustanowiono dynamicznego systemu zakupów.

V.   Nie unieważniono postępowania.                                                                                     

                                                                                        (-) Mariusz Zając       

                                                                                    Burmistrz Tyszowiec            



Ogłoszenie nr 503186-N-2018 z dnia 2018-01-10 r. 

Gmina Tyszowce: Przebudowa dróg wewnętrznych i gminnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

Nie
Nazwa projektu lub programu 

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 

Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 

Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe: 

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tyszowce, krajowy numer identyfikacyjny 95036905000000, ul. ul. 3 Maja  8 , 22630   Tyszowce, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 084 661 93 15, e-mailtyszowce@tyszowce.pl, faks 084 661 21 29. 
Adres strony internetowej (URL): umtyszowce.bip.lubelskie.pl 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 

I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie 
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak 
umtyszowce.bip.lubelskie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie

Nie 
adres 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Tak 
Inny sposób: 
Wymagane jest przesłanie ofert do udziału w tym postępowaniu zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2016r. poz. 1020). Składanie ofert odbywa się wówczas za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 
Adres: 
Gmina Tyszowce ul. 3 Maja 8 22-630 Tyszowce
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg wewnętrznych i gminnych 
Numer referencyjny: ZP.271.1.2018 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 

Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 

Tak 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 
wszystkich części 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 
4 (cztery) 
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: . Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Przebudowa dróg wewnętrznych i gminnych” polegające na wykonaniu robót budowlanych – przebudowie dwunastu odcinków dróg- zadań, położonych na terenie Gminy Tyszowce podzielonych na części uwzględniające ich lokalizację - Część 1- „Przebudowa dróg w Tyszowcach, Wojciechówce, Podborze Zadanie 1- Przebudowa ul. Łukaszewskiego w Tyszowcach. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych, oznakowanie pionowe. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 2- Przebudowa drogi wewnętrznej w Wojciechówce- dz.nr geod. 276 Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 3- Przebudowa drogi gminnej nr 111515L – Podbór- Wojciechówka Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych, oznakowanie pionowe. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). - Część 2- „Przebudowa dróg w Niedźwiedziej Górze, Perespie i Rudce. Zadanie 1- Przebudowa drogi gminnej nr 110941L Przewale- Niedźwiedzia Góra. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych, oznakowanie pionowe. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 2- Przebudowa drogi gminnej nr 110956L w Perespie. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 3- Przebudowa drogi gminnej nr 111516L w Rudce. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych, oznakowanie pionowe. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 4- Remonty drogi gminnej nr 110942L w Niedźwiedziej Górze. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm. - Część 3- „Przebudowa dróg w Wakijowie, Czermnie, Kazimierówce. Zadanie 1- Przebudowa drogi gminnej nr 111521L w Wakijowie. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 2- Przebudowa drogi wewnętrznej (nr dz. 518) w Czermnie Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 3- Przebudowa drogi gminnej nr 111541L w Kazimierówce Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych, oznakowanie pionowe. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). - Część 4- Przebudowa dróg w Czartowczyku, Kol. Czartowiec i Klątwach Zadanie 1- Odbudowa drogi gminnej Nr 111507L w km :0+000÷0+410 w Czartowczyku zniszczonej przez gwałtowny spływ wód w roku 2016. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 2- Przebudowa drogi w Kolonii Czartowiec (dz. nr 238) Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 3- Przebudowa drogi gminnej nr 111503L w Klątwach Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych, oznakowanie pionowe. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zakres robót na poszczególnych zadaniach obejmuje: roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy, roboty nawierzchniowe, pobocza, roboty wykończeniowe i oznakowanie pionowe. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załączonym przedmiarze robót oraz w uproszczonej dokumentacji technicznej. Zamawiający w związku z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą uczestniczyły przy wykonaniu robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia, określonych w ust 3.1 dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia. 

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7 
Dodatkowe kody CPV: 

Kod CPV

45233140-2

45233142-6



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:Zamawiający przewiduje udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług- 30% , zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesiącach:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-08-30 

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

     

2018-08-30


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: Wykonawca posiada doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie i wykaże co najmniej dwa zadania obejmujące: przebudowę lub budowę drogi publicznej z wykonaniem nawierzchni mineralno-bitumicznej, o wartości wykonanych robót co najmniej 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych) każde, z podaniem daty wykonania roboty budowlanej oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Powyższy warunek dotyczy wszystkich części (1-4). 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie 
Informacje dodatkowe: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art.22a ust.1), niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 5.1 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oceny pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokonuje w odniesieniu do wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wystarczającym jest, aby jeden z grupy takich podmiotów (konsorcjum) wykazał spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku oceny braku podstaw do wykluczenia z postępowania każdy z grupy takich wykonawców (konsorcjum) podlega ocenie, czy nie zachodzą przesłanki wskazujące na wykluczenie z postępowania. Wypełnienie się choćby jednej z ww. przesłanek w odniesieniu do wykonawcy (pojedynczego) czy też jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) skutkuje koniecznością wykluczenia z postępowania. W oparciu o brak podstaw do wykluczenia, weryfikowany jest także podmiot trzeci, na potencjał którego wykonawca powołuje się przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. Potwierdzenie się choćby jednej z przesłanek do wykluczenia z postępowania w odniesieniu do podmiotu trzeciego skutkuje koniecznością wykazania się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu przez tego wykonawcę na nowo. Powyższe dokonuje się w trybie art. 26 ust. 3 w zw. z art. 22a ust. 6 ustawy Pzp.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

Na wezwanie zamawiającego w związku z zastosowaniem przepisu z art. 24aa ust.1 ustawy Pzp 1. Aktualne na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów: potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu przedkłada odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
1. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ust.1 ustawy Pzp, w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Zamawiający po przeprowadzeniu oceny ofert wezwie zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcę, którego oferta została uznana jako najkorzystniejsza do przedłożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów: - potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu tj.: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wszyscy Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: Razem z ofertą; - Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. (Według wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w tym punkcie Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, stanowi potwierdzenie, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został wykonawcy faktycznie udostępniony toteż powinno być składane z ofertą. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, należy złożyć niżej wymienione dokumenty : Razem z ofertą; -Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. (wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o złożonych ofertach, wykonawca przekazuje Zamawiającemu; -Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, (informacja po otwarciu ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg wzoru na załączniku nr 6 do SIWZ) 3. Dokumenty są składane w oryginale lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.6.2.1.( Według wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ). 5. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Na wezwanie Zamawiającego wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp przedstawi w odniesieniu do tych pomiotów dokumenty wymienione w ust. 6.4.1. pkt 2) SIWZ. 7. Dokumenty dodatkowe w przypadku składania oferty wspólnej. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( art. 23 ust.2 ustawy Pzp). Jeżeli oferta wykonawców składających ofertę wspólnie zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, składający ofertę wspólnie, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak 
Informacja na temat wadium 
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości dla poszczególnych części : Część nr 1 w kwocie 3700,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset 00/100 zł) Część nr 2 w kwocie 2900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset 00/100 zł) Część nr 3 w kwocie 3100,00 zł (słownie: trzy tysiące sto 00/100 zł) Część nr 4 w kwocie 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 zł) 8.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, wg uznania Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 53962000050000877420000350 w Banku Spółdzielczym w Łaszczowie z adnotacją: „Wadium na: ZP. 271.1.2018” b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz.359 z późn. zm.). 8.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w w/w formie powinno być wystawione na Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne, bezwarunkowe i na pierwsze żądanie zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
Nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta: 
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 
Informacje dodatkowe: 
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
Nie 
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 
Informacje dodatkowe: 
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 
IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania: 
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 

Kryteria

Znaczenie

Cena

60,00

Gwarancja jakości i rękojmi za wady

30,00

termin płatności

10,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 
Wstępny harmonogram postępowania: 
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 
Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 
IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
Informacje dodatkowe: 

IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w trakcie realizacji usług w przypadkach niżej wymienionych. 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadku: 1) urzędowej zmiany podatku VAT, wynagrodzenie umowne ulega odpowiedniej zmianie, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3) Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy zmiany personelu kierującego wykonaniem zamówienia jeśli uzna, że nie spełnia on w sposób należyty obowiązków wynikających z umowy, 4) powierzenia Podwykonawcy określonego zakresu zamówienia lub zmiana zakresu powierzonych obowiązków, jak również zmianę Podwykonawcy, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego wybranego Podwykonawcy. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę umownego terminu zakończenia wykonania usługi w przypadku: 1) zawieszenia prac przez Zamawiającego, 2) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, 3) zlecenia Wykonawcy lub innemu podmiotowi wykonania usług lub robót nie przewidzianych a koniecznych do wykonania, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, 4) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które mają wpływ na realizację zamówienia publicznego, 5) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie, 6) przedłużenia się uzgodnień zewnętrznych przez podmioty do tego upoważnione. 4. Termin wykonania umowy może zostać wydłużony maksymalnie o czas opóźnienia spowodowanego wymienionymi w ust. 3 okolicznościami. 5. Wykonania robót zamiennych których potrzeba wykonania wynikła podczas realizacji zamówienia podstawowego. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający musi wyrazić zgodę. 6. Nieważna jest zmiana postanowień Umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 7. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: - zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, - strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności powodujących zmianę umowy, - wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. - Zamawiający nie ma obowiązku zmiany postanowień umowy, jeżeli Wykonawca w terminie 3 dni od wystąpienia okoliczności powodujących dokonanie zmiany, nie złoży Zamawiającemu, na piśmie, uzasadnionego i udokumentowanego wniosku o dokonanie zmiany. 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.( Art. 8 ust. 3 Pzp) 
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 2018-01-25, godzina: 11:00, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
Nie 
Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr:

1

Nazwa:

Przebudowa dróg w Tyszowcach, Wojciechówce, Podborze

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1- Przebudowa ul. Łukaszewskiego w Tyszowcach. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych, oznakowanie pionowe. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 2- Przebudowa drogi wewnętrznej w Wojciechówce- dz.nr geod. 276 Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 3- Przebudowa drogi gminnej nr 111515L – Podbór- Wojciechówka Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych, oznakowanie pionowe. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233140-2, 45233142-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 
4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

Gwarancja jakości i rękojmii za wady

30,00

termin płatności

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

2

Nazwa:

Przebudowa dróg w Niedźwiedziej Górze, Perespie i Rudce

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1- Przebudowa drogi gminnej nr 110941L Przewale- Niedźwiedzia Góra. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych, oznakowanie pionowe. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 2- Przebudowa drogi gminnej nr 110956L w Perespie. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 3- Przebudowa drogi gminnej nr 111516L w Rudce. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych, oznakowanie pionowe. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 4- Remonty drogi gminnej nr 110942L w Niedźwiedziej Górze. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm. 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233140-2, 45233142-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 
4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-08-30
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

Gwarancja jakości i rękojmii za wady

30,00

termin płatności

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

3

Nazwa:

Przebudowa dróg w Wakijowie, Czermnie, Kazimierówce

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1- Przebudowa drogi gminnej nr 111521L w Wakijowie. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 2- Przebudowa drogi wewnętrznej (nr dz. 518) w Czermnie Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 3- Przebudowa drogi gminnej nr 111541L w Kazimierówce Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych, oznakowanie pionowe. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233140-2, 45233142-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 
4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-08-30
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

Gwarancja jakości i rękojmii za wady

30,00

termin płatności

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

4

Nazwa:

Przebudowa dróg w Czartowczyku, Kol. Czartowiec i Klątwach

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1- Odbudowa drogi gminnej Nr 111507L w km :0+000÷0+410 w Czartowczyku zniszczonej przez gwałtowny spływ wód w roku 2016. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 2- Przebudowa drogi w Kolonii Czartowiec (dz. nr 238) Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 3- Przebudowa drogi gminnej nr 111503L w Klątwach Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych, oznakowanie pionowe. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233140-2, 45233142-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-08-30
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

Gwarancja jakości i rękojmi za wady

30,00

termin płatności

10,00


                                                                                      (-) Mariusz Zając

                                                                                           Burmistrz Tyszowiec

 

 

 

Załączniki
Oferty
  1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z oo. ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość

    Część 1- Przebudowa dróg w Tyszowcach, Wojciechówce, Podborze

    1)   Cena brutto: 137 521,37 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmii za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.09.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    Część 2- Przebudowa dróg w Niedźwiedziej Górze, Perespie i Rudce

    1)   Cena brutto: 145 594,61 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.08.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    Część 3- Przebudowa dróg w Wakijowie, Czermnie, Kazimierówce

    1)   Cena brutto: 149 281,41 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.08.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    Część 4- Przebudowa dróg w Czartowczyku, Kol. Czartowiec i Klątwach

    1)   Cena brutto: 115 066,00 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.08.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

     

     

     

    Data wprowadzenia oferty: 2018-01-25
  2. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych Sp. z o.o. 22-600 Tomaszów lub. ul. Lwowska 54

    Część 1- Przebudowa dróg w Tyszowcach, Wojciechówce, Podborze

    1)   Cena brutto: 179 189,97 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmii za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.09.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    Część 2- Przebudowa dróg w Niedźwiedziej Górze, Perespie i Rudce

    1)   Cena brutto: 169 298,68 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.08.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    Część 3- Przebudowa dróg w Wakijowie, Czermnie, Kazimierówce

    1)   Cena brutto: 198 220,65 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.08.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    Część 4- Przebudowa dróg w Czartowczyku, Kol. Czartowiec i Klątwach

    1)   Cena brutto: 141 867,63 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.08.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

     

     

     

    Data wprowadzenia oferty: 2018-01-25
  3. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych Sp. z oo. ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów

    Część 1- Przebudowa dróg w Tyszowcach, Wojciechówce, Podborze

    1)   Cena brutto: 153 400,68 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmii za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.09.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    Część 2- Przebudowa dróg w Niedźwiedziej Górze, Perespie i Rudce

    1)   Cena brutto: 150 647,94 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.08.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    Część 3- Przebudowa dróg w Wakijowie, Czermnie, Kazimierówce

    1)   Cena brutto: 164 877,20 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.08.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    Część 4- Przebudowa dróg w Czartowczyku, Kol. Czartowiec i Klątwach

    1)   Cena brutto: 130 335,72 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.08.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

     

     

     

    Data wprowadzenia oferty: 2018-01-25
  4. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „SADEX” Janusz Sadlik, Kolonia Sitno 84, 22-424 Sitno

    Część 1- Przebudowa dróg w Tyszowcach, Wojciechówce, Podborze

    1)   Cena brutto: 167 115,18 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.09.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    Część 2- Przebudowa dróg w Niedźwiedziej Górze, Perespie i Rudce

    1)   Cena brutto: 158 009,49 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.08.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    Część 3- Przebudowa dróg w Wakijowie, Czermnie, Kazimierówce

    1)   Cena brutto: 178 987,14 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.08.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    Część 4- Przebudowa dróg w Czartowczyku, Kol. Czartowiec i Klątwach

    1)   Cena brutto: 135 582,90 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.08.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

     

     

     

    Data wprowadzenia oferty: 2018-01-25
  5. Część nr 1.

    ZP. 271.1.2018                                                                                   Tyszowce, 2018-01-25

                                                                                                                                                                  

     

     

    INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT - I

     

    dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót drogowych pn:

     

    „Przebudowa dróg wewnętrznych i  gminnych” 

    - Część 1- Przebudowa dróg w Tyszowcach, Wojciechówce, Podborze

     

    Gmina Tyszowce informuje, że w dniu 2018-01-25 o godzinie 11:10 odbyło się otwarcie ofert. Złożono następujące oferty:

     

    1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z oo. ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość

    1)   Cena brutto: 137 521,37 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmii za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.09.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    2. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Sp. z o.o. 22-600 Tomaszów lub. ul. Lwowska 54

    1)   Cena brutto: 179 189,97 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmii za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.09.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    3. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych Sp. z oo. ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów

    1)   Cena brutto: 153 400,68 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmii za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.09.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    4. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „SADEX” Janusz Sadlik, Kolonia Sitno 84,

    22-424 Sitno

    1)   Cena brutto: 167 115,18 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.09.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    5. Zamawiający przeznaczył na realizację części nr 1 zamówienia kwotę; 118 900,00   zł.

    Data wprowadzenia oferty: 2018-01-25
  6. Część nr 2

    ZP. 271.1.2018                                                                                Tyszowce, 2018-01-25

                                                                                                                                                             

    INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT-II 

    dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót drogowych pn:

    „Przebudowa dróg wewnętrznych i  gminnych” 

    - Część 2- Przebudowa dróg w Niedźwiedziej Górze, Perespie i Rudce

    Gmina Tyszowce informuje, że w dniu 2018-01-25 o godzinie 11:10 odbyło się otwarcie ofert. Złożono następujące oferty:

    1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z oo. ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość

    1)   Cena brutto: 145 594,61 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.08.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    2. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Sp. z o.o. 22-600 Tomaszów lub. ul. Lwowska 54

    1)   Cena brutto: 169 298,68 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.08.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    3. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych Sp. z oo. ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów

    1)   Cena brutto: 150 647,94 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.08.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    4. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „SADEX” Janusz Sadlik, Kolonia Sitno 84,

    22-424 Sitno

    1)   Cena brutto: 158 009,49 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.08.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    5. Zamawiający przeznaczył na realizację części nr 1 zamówienia kwotę; 115 000,00   zł.

    Data wprowadzenia oferty: 2018-01-25
  7. część nr 3

    ZP. 271.1.2018                                                                               Tyszowce, 2018-01-25

                                                                                                                                                                

    INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT - III 

    dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót drogowych pn:

    „Przebudowa dróg wewnętrznych i  gminnych” 

    - Część 3- Przebudowa dróg w Wakijowie, Czermnie, Kazimierówce

    Gmina Tyszowce informuje, że w dniu 2018-01-25 o godzinie 11:10 odbyło się otwarcie ofert. Złożono następujące oferty:

    1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z oo. ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość

    1)   Cena brutto: 149 281,41 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.08.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    2. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Sp. z o.o. 22-600 Tomaszów lub. ul. Lwowska 54

    1)   Cena brutto: 198 220,65 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.08.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    3. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych Sp. z oo. ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów

    1)   Cena brutto: 164 877,20 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.08.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    4. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „SADEX” Janusz Sadlik, Kolonia Sitno 84,

    22-424 Sitno

    1)   Cena brutto: 178 987,14 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.08.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    5. Zamawiający przeznaczył na realizację części nr 1 zamówienia kwotę;

    130 000,00   zł.

    Data wprowadzenia oferty: 2018-01-25
  8. część nr 4

    ZP. 271.1.2018                                                                              Tyszowce, 2018-01-25

                                                                                                                                                                 

    INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT - IV 

    dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót drogowych pn:

    „Przebudowa dróg wewnętrznych i  gminnych” 

    - Część 4- Przebudowa dróg w Czartowczyku, Kol. Czartowiec i Klątwach

    Gmina Tyszowce informuje, że w dniu 2018-01-25 o godzinie 11:10 odbyło się otwarcie ofert. Złożono następujące oferty:

    1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z oo. ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość

    1)   Cena brutto: 115 066,00 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.08.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    2. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Sp. z o.o. 22-600 Tomaszów lub. ul. Lwowska 54

    1)   Cena brutto: 141 867,63 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.08.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    3. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych Sp. z oo. ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów

    1)   Cena brutto: 130 335,72 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.08.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    4. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „SADEX” Janusz Sadlik, Kolonia Sitno 84,

    22-424 Sitno

    1)   Cena brutto: 135 582,90 zł,

    2)   Gwarancja jakości i rękojmi za wady: 5 lat.

    3)   Termin wykonania – 30.08.2018 r.

    4)   Termin płatności- 30 dni

    5. Zamawiający przeznaczył na realizację części nr 1 zamówienia kwotę;

    125 000,00   zł.

     

    Data wprowadzenia oferty: 2018-01-25
Wybrana oferta
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z oo. ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość
Uzasadnienie wyboru
Wykonawca uzyskał w czterech częściach najwyższą liczbę punktów po 100.
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mirosław Podgórskidodano do BIP dnia 10-01-2018 13:09:51