Szczegóły
powrót do listy przetargówDostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyszowcach
Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Tyszowcach
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 3.03.2022
Zobacz powiązane ogłoszenia
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Tyszowcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA TYSZOWCE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369050
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. 3 Maja 8
1.4.2.) Miejscowość: Tyszowce
1.4.3.) Kod pocztowy: 22-630
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.4.7.) Numer telefonu: 84 6619315
1.4.8.) Numer faksu: 846612129
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tyszowce.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: umtyszowce.bip.lubelskie.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074117/01
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-03 10:44
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wyniku postępowania,
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00073828/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2)
Przed zmianą:
Almax-Dystrybucja Sp. z o.o.
Po zmianie:
Firma Handlowo Usługowa Delfin Spółka jawna Michniak
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2)
Przed zmianą:
Panieńszczyzna
Po zmianie:
Rolnicza 18
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2)
Przed zmianą:
Jastków
Po zmianie:
Tomaszów lubelski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2)
Przed zmianą:
21-002
Po zmianie:
22-600
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 4, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 4)
Przed zmianą:
Almax-Dystrybucja Sp. z o.o.
Po zmianie:
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 4, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 4)
Przed zmianą:
Panieńszczyzna
Po zmianie:
ul. Rolnicza 18
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 4, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 4)
Przed zmianą:
Jastków
Po zmianie:
Tomaszów Lubelski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 4, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 4)
Przed zmianą:
21-002
Po zmianie:
22-600
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2)
Przed zmianą:
REGON 432317337
Po zmianie:
REGON 950369050
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 4)
Przed zmianą:
REGON 432317337
Po zmianie:
REGON 950229454
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
Dla części nr 2 zmieniono omyłkowo wpisanego Wykonawcę
(-) Andrzej Podgórski
Burmistrz
-----------------------------------------------------------
Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Tyszowcach
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 3.03.2022
Zobacz powiązane ogłoszenia
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Tyszowcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TYSZOWCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 8
1.5.2.) Miejscowość: Tyszowce
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-630
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 6619315
1.5.8.) Numer faksu: 846612129
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tyszowce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: umtyszowce.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09bd5c0b-85f1-11ec-94c8-de8df8ed9da1
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Tyszowcach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09bd5c0b-85f1-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073828/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03 09:13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008232/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyszowcach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 122022,35 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122022,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów spożywczych zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 5 do SWZ i w specyfikacji asortymentowo – ilościowo – wartościowej Mięso i wędliny- zał. nr 4.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15110000-2 - Mięso
15130000-8 - Produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 33414,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Dostawa produktów spożywczych zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 5 do SWZ i w specyfikacji asortymentowo – ilościowo – wartościowej Ryby i Mrożonki- zał. nr 4.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.5.5.) Wartość części: 19465,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Dostawa produktów spożywczych zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 5 do SWZ i w specyfikacji asortymentowo – ilościowo – wartościowej Pieczywo- zał. nr 4.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15811100-7 - Chleb
15811500-1 - Pieczywo gotowe
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.5.) Wartość części: 9069,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Dostawa produktów spożywczych zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 5 do SIWZ i w specyfikacji asortymentowo – ilościowo – wartościowej Nabiał- zał. nr 4.4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15430000-1 - Tłuszcze jadalne
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15510000-6 - Mleko i śmietana
15540000-5 - Produkty serowarskie
4.5.5.) Wartość części: 29348,61 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5- Dostawa produktów spożywczych zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 5 do SWZ i w specyfikacji asortymentowo – ilościowo – wartościowej Artykuły spożywcze różne - zał. nr 4.5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.5.5.) Wartość części: 30725,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26522,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26522,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26522,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almax-Dystrybucja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432317337
7.3.3) Ulica: Panieńszczyzna
7.3.4) Miejscowość: Jastków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26522,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28857,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28857,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28857,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almax-Dystrybucja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432317337
7.3.3) Ulica: Panieńszczyzna
7.3.4) Miejscowość: Jastków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28857,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37716,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37716,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37716,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almax-Dystrybucja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432317337
7.3.3) Ulica: Panieńszczyzna
7.3.4) Miejscowość: Jastków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37716,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31
(-) Andrzej Podgórski
Burmistrz
-------------------------------------------------------------
GMINA TYSZOWCE
ZP.271.2.2022 Tyszowce 2022.02.22.
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: ZP.271.2.2021.
Nazwa zadania: Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Tyszowcach
Nr ogłoszenia 2022/BZP 00048710/01 z dnia 2022-02-07
Identyfikator postępowania: ocds-148610-09bd5c0b-85f1-11ec-94c8-de8df8ed9da1.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09bd5c0b-85f1-11ec-94c8-de8df8ed9da1
Część nr 1- Dostawa produktów spożywczych- Mięso i wędliny.
Zamawiający informuje, że na realizację części nr 1 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy PZP unieważniono postępowanie dla części nr 1.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część nr 2- Dostawa produktów spożywczych- Ryby i mrożonki.
- Zgodnie z art. 253 ust. 2 Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
Firma Handlowo- Usługowa „DELFIN” Spółka Jawna Michniak, ul. Rolnicza 18, 22-600 Tomaszów Lub.
Uzasadnienie wyboru:
Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 239 Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych Specyfikacji warunków zamówienia. Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów tj. 100 zgodnie z zasadami punktacji opisanymi w Specyfikacji warunków zamówienia:
- kryterium „cena” – 60 pkt,
- kryterium „okres gwarancji”- 40 pkt.
- W prowadzonym postępowaniu złożono jedną ofertę.
III. Część nr 3- Dostawa produktów spożywczych- Pieczywo.
Zamawiający informuje, że na realizację części nr 3 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy PZP unieważniono postępowanie dla części nr 1.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część nr 4- Dostawa produktów spożywczych- Nabiał.
- Zgodnie z art. 253 ust. 2 Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
ALMAX – DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. Panieńszczyzna, 21-002 Jastków.
Uzasadnienie wyboru:
Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 239 Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych Specyfikacji warunków zamówienia. Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów tj. 100 zgodnie z zasadami punktacji opisanymi w Specyfikacji warunków zamówienia:
- kryterium „cena” – 60 pkt,
- kryterium „okres gwarancji”- 40 pkt.
Część nr 5- Dostawa produktów spożywczych różnych.
- Zgodnie z art. 253 ust. 2 Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
ALMAX – DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. Panieńszczyzna, 21-002 Jastków
Uzasadnienie wyboru:
Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 239 Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych Specyfikacji warunków zamówienia. Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów tj. 100 zgodnie z zasadami punktacji opisanymi w Specyfikacji warunków zamówienia:
- kryterium „cena” – 60 pkt,
- kryterium „okres gwarancji”- 40 pkt.
- W prowadzonym postępowaniu złożono prawidłowo jedną ofertę.
Publikacja;
strona internetowa postępowania
http://www.umtyszowce.bip.lubelskie.pl
http://www.ezamowienia.gov.pl
(-) Andrzej Podgórski
Burmistrz
--------------------------------------------------------------------------------
271.2.2022 Tyszowce, 2022-02-18
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT- II
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie dostaw, pn:
„Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyszowcach”
Na podstawie art. 222 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że w dniu 2022-02-18 o godzinie 8:00 odbyło się otwarcie ofert.
W związku z brakiem możliwości otwarcia ofert ze względów technicznych , tj awarii systemu teleinformatycznego, która spowodowała brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ, otwarcie ofert nastąpiło niezwłocznie po usunięciu awarii.
Zamawiający poinformował o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania oraz stronie internetowej umtyszowce.bip.lubelskie.pl.
Złożono następujące oferty:
- LEMONEX S.A. ul. Do Dysa 1, 20-149 Lublin;
1.1. Część nr 4.
- Cena – brak danych
- Termin realizacji dostawy- brak danych.
1.2. Część nr 5.
- Cena – brak danych
- Termin realizacji dostawy- brak danych.
- Firma Handlowo- Usługowa „DELFIN” Sp.Jawna, ul. Rolnicza 18, 22-600 Tomaszów Lub.
2.1. Część nr 2.
- cena – 26 522,00 zł.
- Termin realizacji dostawy- 1 dzień.
- ALMAX – DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. Panieńszczyzna, 21-002 Jastków
3.1. Część nr 4.
- Cena – 28 857,15 zł.
- Termin realizacji dostawy- 1 dzień.
3.2. Część nr 5.
- Cena – 37 716,71 zł.
- Termin realizacji dostawy- 1 dzień.
- Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, kwotę; 128 493,74 zł.
W tym, na poszczególne części zamierza przeznaczyć kwoty;
- część nr 1- Dostawa produktów spożywczych – Mięso i wędliny;
35 085,02 zł.
- część nr 2- Dostawa produktów spożywczych – Ryby i Mrożonki – 20 438,46 zł
- część nr 3- Dostawa produktów spożywczych - Pieczywo -
9 522,45 zł.
- część nr 4- Dostawa produktów spożywczych- Nabiał- 30 812,98 zł
- część nr 5- Dostawa produktów spożywczych- Artykuły spożywcze różne- 32 634,83 zł.
(-) Andrzej Podgórski
Burmistrz
-------------------------------------------------------------------------------------------
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie dostaw, pn:
„Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyszowcach”
Gmina Tyszowce informuje, że w dniu 2021-02-17 o godzinie 12:00 odbyło się otwarcie ofert.
W związku z braku możliwości otwarcia ofert ze względów technicznych , tj awarii
awarii systemu teleinformatycznego, która spowodowała brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ wym. wyżej, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
(-) Andrzej Podgórski
Burmistrz
---------------------------------------------------------------------------------
ZP.271.3.2022 Tyszowce 2022.02.17
INFORMACJA O KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA
Zgodnie z art. 222 ust.4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn.zm.), zamawiający przekazuje przed otwarciem ofert informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, zgodnie z art. 275 pkt.1 ustawy Pzp., pn.
„Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyszowcach”
Otwarcie ofert wyznaczono na dzień 17.02.2022 r. godz. 12:00.
Kwota jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia wynosi
128 493,74 zł.
słownie; sto dwadzieścia osiem tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt trzy 74/100 zł.
W tym, na poszczególne części zamierza przeznaczyć kwoty;
- część nr 1- Dostawa produktów spożywczych – Mięso i wędliny;
35 085,02 zł.
- część nr 2- Dostawa produktów spożywczych – Ryby i Mrożonki – 20 438,46 zł
- część nr 3- Dostawa produktów spożywczych - Pieczywo -
9 522,45 zł.
- część nr 4- Dostawa produktów spożywczych- Nabiał- 30 812,98 zł
- część nr 5- Dostawa produktów spożywczych- Artykuły spożywcze różne- 32 634,83 zł.
(-) Andrzej Podgórski
Burmistrz
(-) Krystyna Leja
Skarbnik
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2022/BZP 00056407/01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 14.02.2022
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Tyszowcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA TYSZOWCE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369050
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. 3 Maja 8
1.4.2.) Miejscowość: Tyszowce
1.4.3.) Kod pocztowy: 22-630
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.4.7.) Numer telefonu: 84 6619315
1.4.8.) Numer faksu: 846612129
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tyszowce.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: umtyszowce.bip.lubelskie.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056407/01
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-14 13:21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00048710/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert
Przed zmianą:
2022-02-15 11:00
Po zmianie:
2022-02-17 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert
Przed zmianą:
2022-02-15 12:00
Po zmianie:
2022-02-17 12:00
(-) Andrzej Podgórski
Burmistrz
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZP.271.2.2022.
Tyszowce 14.02.2022 r.
- Odpowiadając na zadane pytania dotyczące postępowania pn. Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyszowcach, informujemy;
Znak sprawy: ZP.271.2.2022
Część nr V: Różne produkty spożywcze
Pytania;
- Dotyczy poz. 17 - Płatki Musli z owocami 500 g
Czy Zamawiający zgodzi się na dostawy produktu w opakowaniu 350g (po odpowiednim przeliczeniu ceny)?
- Dotyczy poz. 24 - Wafelki ryżowe op.100g
Czy Zamawiający zgodzi się na dostawy produktu w opakowaniu 110g (po odpowiednim przeliczeniu ceny)?
- Dotyczy poz. 25 - Wafelki kukurydziane op.100g.
Czy Zamawiający zgodzi się na dostawy produktu w opakowaniu 120g (po odpowiednim przeliczeniu ceny)?
- Dotyczy poz. 37 - Czekolada gorzka 75% op. 100 g.
Czy Zamawiający zgodzi się na dostawy produktu o zawartości kakao 70%?
- Dotyczy poz. 45 - Pulpa pomidorowa puszka 4,1 kg, 100% pomidory, Puszka nie może mieć zarysowań i wgnieceń.
Czy Zamawiający zgodzi się na dostawy produktu w opakowaniu 2550g (po odpowiednim przeliczeniu ceny)?
- Dotyczy poz. 64 - Sól jodowana, drobna, sodowo- potasowa, bez substancji przeciwzbrylających, 500 g
Czy Zamawiający zgodzi się na dostawy produktu w opakowaniu 350g (po odpowiednim przeliczeniu ceny)?
- Dotyczy poz. 79 - Sos sałatkowy koperkowo-ziołowy op.10 g
Czy Zamawiający zgodzi się na dostawy produktu w opakowaniu 9g (po odpowiednim przeliczeniu ceny)?
- Dotyczy poz. 87 - Miód pszczeli wielokwiatowy (nektarowy) op.280g. słoik.
Czy Zamawiający zgodzi się na dostawy produktu w opakowaniu 370g (po odpowiednim przeliczeniu ceny)?
- Dotyczy poz. 92 - Dżem z kawałkami owoców (min.40%), niskosłodzony (bez dodatku substancji słodzących, syropu glukozowego lub glukozowo- fruktozowego), bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji żelujących, zagęszczających, regulatorów kwasowości i przeciwutleniaczy) op. 250 g.
Czy Zamawiający zgodzi się na dostawy produktu w opakowaniu 280g (po odpowiednim przeliczeniu ceny)?
- Dotyczy poz. 93 - Powidła śliwkowe sporządzone ze 182 g. owoców na 100 g. gotowego produktu op. 250 g.
Czy Zamawiający zgodzi się na dostawy produktu w opakowaniu 300g (po odpowiednim przeliczeniu ceny)?
- Dotyczy poz. 96 - Zakwas naturalny na żurek lub barszcz biały, butelka 500 ml. Skład: woda przegotowana, mąki żytnie, sól kamienna, czosnek.
Czy Zamawiający zgodzi się na dostawy produktu o składzie: Woda, mąka żytnia, mąka pszenna, sól, czosnek, ziele angielskie, liść laurowy?
- Dotyczy poz. 97 - Szczaw konserwowy, cięty, pasteryzowany słoik 290 g
Czy Zamawiający zgodzi się na dostawy produktu w opakowaniu 280g (po odpowiednim przeliczeniu ceny)?
- Dotyczy poz. 98 - Galaretka owocowa różne smaki 71 g
Czy Zamawiający zgodzi się na dostawy produktu w opakowaniu 75g (po odpowiednim przeliczeniu ceny)?
Część nr IV: nabiał
- Dotyczy poz. 15 - Ser feta półtłusty bez sztucznych dodatków 200g.
Czy Zamawiający zgodzi się na dostawy produktu w opakowaniu 270g (po odpowiednim przeliczeniu ceny)?
Odpowiedzi na pytania nr.1,2,3, od 5 do 14.
Zamawiający zgadza się na dostawy produktów w innych opakowaniach niż określone załączniku, ZAŁĄCZNIK NR 4.5. SPECYFIKACJA ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWO- WARTOŚCIOWA- cz. nr 5. (Dostawa artykułów spożywczych różnych) podczas realizacji dostaw. Rozliczenie za zrealizowane dostawy nastąpi po przeliczeniu ceny jednostkowej zaoferowanej w załączniku nr 4.5 do SWZ. oraz ilości dostarczonych towarów.
Natomiast ZAŁĄCZNIK NR 4.5. SPECYFIKACJA ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWO- WARTOŚCIOWA- cz. nr 5 wypełnić zgodnie z rubrykami i opisem do nich, bez jakichkolwiek zmian z uwagi na konieczną porównywalność złożonych ofert. Należy wpisać cenę dotyczącą opakowań tam wyszczególnionych.
Odpowiedź na pytanie nr 4.
Zamawiający wyraża zgodę na dostawy czekolady gorzkiej o zawartości nie mniejszej niż 75% kakao. Cenę należy skalkulować dla produktu o zawartości minimalnej 75% kakao.
Odpowiedź na pytanie nr 11.
Zamawiający wyraża zgodę na dostawy produktu o składzie: Woda, mąka żytnia, mąka pszenna, sól, czosnek, ziele angielskie, liść laurowy.
Zamawiający informuje o przedłużeniu terminu składania ofert do dnia 17.02.2022. Godzina składania ofert; 11:00. Otwarcie ofert godz.: 12:00.
Ponadto prosimy wykonawców aby dokończyli aktywację podmiotu przez przesłanie podpisanego wniosku xml. https://ezamowienia.gov.pl/mt-manager/account-enabled . Zwykle to jest powodem (albo brak przypisanych ról) braku możliwości komunikowania się z Zamawiającym na platformie e-zamowienia.
(-)Andrzej Podgórski
Burmistrz
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Tyszowcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TYSZOWCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 8
1.5.2.) Miejscowość: Tyszowce
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-630
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 6619315
1.5.8.) Numer faksu: 846612129
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tyszowce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: umtyszowce.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Tyszowcach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09bd5c0b-85f1-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048710
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008232/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyszowcach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09bd5c0b-85f1-11ec-94c8-de8df8ed9da13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl,
ePUAPu, poczta elektroniczna przetargi@tyszowce.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy: e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl, lub ePUAPu oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrować się na Platformie e-zamówienia. Platforma jest dostępna dla każdego zalogowania użytkownika. Rodzaj dostępnych formularzy zależy od posiadanego na Platformie konta. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e- Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem
telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie
internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z
ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W
zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
18. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,
email: przetargi @tyszowce.pl lub za pośrednictwem ePuap.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /Burmistrz Tyszowiec/;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Tyszowcach jest Wojciech Baj,; tel. 84 6612128, e-mail: w.baj@tyszowce.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (ZP.271.2.2022 Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyszowcach ) prowadzonym w trybie podstawowym;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
-posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; - prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego do czasu zakończenia postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów spożywczych zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 5 do SWZ i w specyfikacji asortymentowo – ilościowo – wartościowej Mięso i wędliny- zał. nr 4.1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15110000-2 - Mięso
15130000-8 - Produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert w zakresie kryterium zostanie dokonana na podstawie informacji podanych w formularzu ofertowym
2. Całkowita ocena punktowa ofert ( dla każdej części oddzielnie) dokonana zostanie zgodnie z poniższym wzorem: Ocena oferty (całkowita liczba uzyskanych punktów) = C + T
3. Kryteria oceny ofert
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie
następujące kryteria:
CENA - 60%
TERMIN REALIZACJI DOSTAWY-40%
RAZEM 100%
4. Opis kryteriów
4.1. Kryterium cena – 60%
będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C min
C = ------------------- x 100 pkt x60%
C o
gdzie: C min – cena brutto oferty najtańszej
C o – cena brutto oferty ocenianej
Maksymalna ilość punktów- 60
4.2. Kryterium „Termin realizacji dostawy” – 40%
W zakresie kryterium - termin realizacji dostawy – oferta może uzyskać
maksymalnie 40 punktów. Wysokość przyznanych punktów będzie zależała od długości (ilość dni) zaproponowanego przez Wykonawcę czasu w którym każdorazowo następować będzie realizacja dostaw żywności (pojedynczych zamówień) licząc od momentu złożenia zamówienia na poszczególne dostawy.
5. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:
1) Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia ( waga 40 % ) – nie może być dłuższy niż 3 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego
2) Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty (dla każdej części oddzielnie) w następujący sposób:
- zaoferowanie terminu realizacji dostawy: 3 dni robocze od złożenia zamówienia –0 pkt
- zaoferowanie terminu realizacji dostawy: 2 dni robocze od złożenia zamówienia – 20 pkt
- zaoferowanie terminu realizacji dostawy: 1 dzień roboczy od złożenia zamówienia – 40 pkt
Szczegółowy opis znajduje się w Rozdz. XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Dostawa produktów spożywczych zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 5 do SWZ i w specyfikacji asortymentowo – ilościowo – wartościowej Ryby i Mrożonki- zał. nr 4.2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert w zakresie kryterium zostanie dokonana na podstawie informacji podanych w formularzu ofertowym
2. Całkowita ocena punktowa ofert ( dla każdej części oddzielnie) dokonana zostanie zgodnie z poniższym wzorem: Ocena oferty (całkowita liczba uzyskanych punktów) = C + T
3. Kryteria oceny ofert
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie
następujące kryteria:
CENA - 60%
TERMIN REALIZACJI DOSTAWY-40%
RAZEM 100%
4. Opis kryteriów
4.1. Kryterium cena – 60%
będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C min
C = ------------------- x 100 pkt x60%
C o
gdzie: C min – cena brutto oferty najtańszej
C o – cena brutto oferty ocenianej
Maksymalna ilość punktów- 60
4.2. Kryterium „Termin realizacji dostawy” – 40%
W zakresie kryterium - termin realizacji dostawy – oferta może uzyskać
maksymalnie 40 punktów. Wysokość przyznanych punktów będzie zależała od długości (ilość dni) zaproponowanego przez Wykonawcę czasu w którym każdorazowo następować będzie realizacja dostaw żywności (pojedynczych zamówień) licząc od momentu złożenia zamówienia na poszczególne dostawy.
5. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:
1) Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia ( waga 40 % ) – nie może być dłuższy niż 3 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego
2) Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty (dla każdej części oddzielnie) w następujący sposób:
- zaoferowanie terminu realizacji dostawy: 3 dni robocze od złożenia zamówienia –0 pkt
- zaoferowanie terminu realizacji dostawy: 2 dni robocze od złożenia zamówienia – 20 pkt
- zaoferowanie terminu realizacji dostawy: 1 dzień roboczy od złożenia zamówienia – 40 pkt
Szczegółowy opis znajduje się w Rozdz. XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Dostawa produktów spożywczych zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 5 do SWZ i w specyfikacji asortymentowo – ilościowo – wartościowej Pieczywo- zał. nr 4.3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15811100-7 - Chleb
15811500-1 - Pieczywo gotowe
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert w zakresie kryterium zostanie dokonana na podstawie informacji podanych w formularzu ofertowym
2. Całkowita ocena punktowa ofert ( dla każdej części oddzielnie) dokonana zostanie zgodnie z poniższym wzorem: Ocena oferty (całkowita liczba uzyskanych punktów) = C + T
3. Kryteria oceny ofert
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie
następujące kryteria:
CENA - 60%
TERMIN REALIZACJI DOSTAWY-40%
RAZEM 100%
4. Opis kryteriów
4.1. Kryterium cena – 60%
będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C min
C = ------------------- x 100 pkt x60%
C o
gdzie: C min – cena brutto oferty najtańszej
C o – cena brutto oferty ocenianej
Maksymalna ilość punktów- 60
4.2. Kryterium „Termin realizacji dostawy” – 40%
W zakresie kryterium - termin realizacji dostawy – oferta może uzyskać
maksymalnie 40 punktów. Wysokość przyznanych punktów będzie zależała od długości (ilość dni) zaproponowanego przez Wykonawcę czasu w którym każdorazowo następować będzie realizacja dostaw żywności (pojedynczych zamówień) licząc od momentu złożenia zamówienia na poszczególne dostawy.
5. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:
1) Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia ( waga 40 % ) – nie może być dłuższy niż 3 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego
2) Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty (dla każdej części oddzielnie) w następujący sposób:
- zaoferowanie terminu realizacji dostawy: 3 dni robocze od złożenia zamówienia –0 pkt
- zaoferowanie terminu realizacji dostawy: 2 dni robocze od złożenia zamówienia – 20 pkt
- zaoferowanie terminu realizacji dostawy: 1 dzień roboczy od złożenia zamówienia – 40 pkt
Szczegółowy opis znajduje się w Rozdz. XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Dostawa produktów spożywczych zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 5 do SIWZ i w specyfikacji asortymentowo – ilościowo – wartościowej Nabiał- zał. nr 4.4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15430000-1 - Tłuszcze jadalne
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15510000-6 - Mleko i śmietana
15540000-5 - Produkty serowarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert w zakresie kryterium zostanie dokonana na podstawie informacji podanych w formularzu ofertowym
2. Całkowita ocena punktowa ofert ( dla każdej części oddzielnie) dokonana zostanie zgodnie z poniższym wzorem: Ocena oferty (całkowita liczba uzyskanych punktów) = C + T
3. Kryteria oceny ofert
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie
następujące kryteria:
CENA - 60%
TERMIN REALIZACJI DOSTAWY-40%
RAZEM 100%
4. Opis kryteriów
4.1. Kryterium cena – 60%
będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C min
C = ------------------- x 100 pkt x60%
C o
gdzie: C min – cena brutto oferty najtańszej
C o – cena brutto oferty ocenianej
Maksymalna ilość punktów- 60
4.2. Kryterium „Termin realizacji dostawy” – 40%
W zakresie kryterium - termin realizacji dostawy – oferta może uzyskać
maksymalnie 40 punktów. Wysokość przyznanych punktów będzie zależała od długości (ilość dni) zaproponowanego przez Wykonawcę czasu w którym każdorazowo następować będzie realizacja dostaw żywności (pojedynczych zamówień) licząc od momentu złożenia zamówienia na poszczególne dostawy.
5. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:
1) Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia ( waga 40 % ) – nie może być dłuższy niż 3 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego
2) Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty (dla każdej części oddzielnie) w następujący sposób:
- zaoferowanie terminu realizacji dostawy: 3 dni robocze od złożenia zamówienia –0 pkt
- zaoferowanie terminu realizacji dostawy: 2 dni robocze od złożenia zamówienia – 20 pkt
- zaoferowanie terminu realizacji dostawy: 1 dzień roboczy od złożenia zamówienia – 40 pkt
Szczegółowy opis znajduje się w Rozdz. XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5- Dostawa produktów spożywczych zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 5 do SWZ i w specyfikacji asortymentowo – ilościowo – wartościowej Artykuły spożywcze różne - zał. nr 4.5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert w zakresie kryterium zostanie dokonana na podstawie informacji podanych w formularzu ofertowym
2. Całkowita ocena punktowa ofert ( dla każdej części oddzielnie) dokonana zostanie zgodnie z poniższym wzorem: Ocena oferty (całkowita liczba uzyskanych punktów) = C + T
3. Kryteria oceny ofert
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie
następujące kryteria:
CENA - 60%
TERMIN REALIZACJI DOSTAWY-40%
RAZEM 100%
4. Opis kryteriów
4.1. Kryterium cena – 60%
będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C min
C = ------------------- x 100 pkt x60%
C o
gdzie: C min – cena brutto oferty najtańszej
C o – cena brutto oferty ocenianej
Maksymalna ilość punktów- 60
4.2. Kryterium „Termin realizacji dostawy” – 40%
W zakresie kryterium - termin realizacji dostawy – oferta może uzyskać
maksymalnie 40 punktów. Wysokość przyznanych punktów będzie zależała od długości (ilość dni) zaproponowanego przez Wykonawcę czasu w którym każdorazowo następować będzie realizacja dostaw żywności (pojedynczych zamówień) licząc od momentu złożenia zamówienia na poszczególne dostawy.
5. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:
1) Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia ( waga 40 % ) – nie może być dłuższy niż 3 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego
2) Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty (dla każdej części oddzielnie) w następujący sposób:
- zaoferowanie terminu realizacji dostawy: 3 dni robocze od złożenia zamówienia –0 pkt
- zaoferowanie terminu realizacji dostawy: 2 dni robocze od złożenia zamówienia – 20 pkt
- zaoferowanie terminu realizacji dostawy: 1 dzień roboczy od złożenia zamówienia – 40 pkt
Szczegółowy opis znajduje się w Rozdz. XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga środków dowodowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i pkt 6 ustawy oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 125 ust.1, złożone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.Ww. oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert.
2. Forma dokumentu:
Oświadczenie, o którym mowa powyżej, musi być złożone, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, tj. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym Wykonawcy.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składają odrębnie każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W takim przypadku oświadczenie złożone na podstawie art. 125 ust, 1 potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.
5. Specyfikacja asortymentowo-ilościowo wartościowa dotycząca części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę. Załączniki 4.1-4.5 do SWZ.
6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych, złożone w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej). W przypadku pełnomocnictwa sporządzonego jako dokument w postaci papierowej i opatrzonego własnoręcznym podpisem, przedkłada się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mocodawcy lub notariusza, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej;
7. W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę” dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składane ma podstawie art. 125 ust.1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art.117 ust. 4 ustawy Pzp z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonują poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy zawarty jest w Rozdz. XVIII SWZ i projekcie umowy- zał. nr 1 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-15 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta powinna być złożona za pośrednictwem platformy ezamówienia na formularzu ofertowym dostępnym w systemie, sekcja ogłoszenia i dokumenty postępowania zamieszczonej w szczegółach postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-15 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-16
(-) Andrzej Podgórski
Burmistrz
- Firma Handlowo- Usługowa „DELFIN” Sp.Jawna, ul. Rolnicza 18, 22-600 Tomaszów Lub
Część nr 2.
- cena – 26 522,00 zł.
- Termin realizacji dostawy- 1 dzień.
Data wprowadzenia oferty: 2022-02-17 - ALMAX – DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. Panieńszczyzna, 21-002 Jastków
Część nr 4.
- Cena – 28 857,15 zł.
- Termin realizacji dostawy- 1 dzień.
Część nr 5.
- Cena – 37 716,71 zł.
- Termin realizacji dostawy- 1 dzień.
Data wprowadzenia oferty: 2022-02-17 - LEMONEX S.A. ul. Do Dysa 1, 20-149 Lublin
Część nr 4.
- Cena – brak danych
- Termin realizacji dostawy- brak danych.
Część nr 5.
- Cena – brak danych
- Termin realizacji dostawy- brak danych.
Data wprowadzenia oferty: 2022-02-17