Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Tyszowcach

Przebudowa ( modernizacja ) drogi wewnętrznej- dojazdowej do gruntów rolnych w Kolonii Czartowiec w km; 0+000÷0+440

Data ogłoszenia
2022-02-11
Termin składania ofert
2022-02-28 10:00
Treść

Przebudowa( modernizacja )drogi wewnętrznej- dojazdowej do gruntów rolnych w Kolonii Czartowiec w km; 0+000÷0+440

Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 5.05.2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TYSZOWCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 8

1.5.2.) Miejscowość: Tyszowce

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-630

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: ( 84 ) 6619 315

1.5.8.) Numer faksu: ( 84 ) 6612 129

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tyszowce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: umtyszowce.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14ccba29-8aa9-11ec-9bc1-c2db95d08897

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa( modernizacja )drogi wewnętrznej- dojazdowej do gruntów rolnych w Kolonii Czartowiec w km; 0+000÷0+440

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14ccba29-8aa9-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145695/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05 11:49

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008232/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 129038,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przebudowa( modernizacja) drogi wewnętrznej- dojazdowej do gruntów rolnych w Kolonii Czartowiec w km; 0+000÷0+440).

Roboty polegają na wykonaniu;
-poszerzenia jezdni wraz z podbudową,
-wzmocnienia istniejącej podbudowy cementowej mieszanką mineralną 0/31,5,
-wykonaniu poboczy gruntowych,
-wykonaniu w-wy ścieralnej.

2. Zamówienie na roboty budowlane opisane jest szczegółowo za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) będącymi załącznikami do niniejszej SWZ.
3. Inne czynności i obowiązki wynikające z treści projektu umowy.
4. Wymagania dotyczące robót oraz właściwości materiałów i wyrobów:
Zastosowane materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty, znaki bezpieczeństwa „B”, atesty zgodnie z Polskimi Normami oraz Prawem budowlanym.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106154,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149611,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106154,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 950369050

7.3.3) Ulica: Grabowiecka 18B

7.3.4) Miejscowość: Hrubieszów

7.3.5) Kod pocztowy: 22-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106154,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

--------------------------------------------------------------------------

ZP.271.3.2022                                                            Tyszowce 2022.04.20.

ZMIANA  ZAWIADOMIENIA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

z dnia 19.04.2022r, znak ZP.271.3.2022                                                           

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Numer sprawy: ZP.271.3.2022.

Nazwa zadania: Przebudowa ( modernizacja ) drogi wewnętrznej- dojazdowej do gruntów  rolnych w Kolonii Czartowiec w km; 0+000÷0+440.

         Z powodu omyłki pisarskiej w zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszej oferty w punkcie 2 wprowadza się zmianę;

jest:

  1. W prowadzonym postępowaniu złożono trzy oferty, poza wybraną;
  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Sp. z o.o, ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lub.- otrzymała 92,36 pkt, w tym;

kryterium „cena” – 52,36 pkt,

kryterium „okres gwarancji”- 40 pkt.

powinno być:

  1. W prowadzonym postępowaniu złożono trzy oferty, poza wybraną;
  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Sp. z o.o, ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lub.- otrzymała 82,57 pkt, w tym;

kryterium „cena” – 42,57 pkt,

kryterium „okres gwarancji”- 40 pkt.

Pozostałe zapisy zawiadomienia są nie zmienione.

                                                        (-) Andrzej Podgórski

                                                             Burmistrz

-------------------------------------------------------------------------------------------

ZP.271.3.2022                                                            Tyszowce 2022.04.19.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Numer sprawy: ZP.271.3.2022.

Nazwa zadania: Przebudowa ( modernizacja ) drogi wewnętrznej- dojazdowej do gruntów  rolnych w Kolonii Czartowiec w km; 0+000÷0+440.

Nr ogłoszenia 2022/BZP 00055516 z dnia 2022-02-11

Identyfikator postępowania :

ocds-148610-14ccba29-8aa9-11ec-9bc1-c2db95d08897

  1. Zgodnie z art. 253 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Sp. z o.o. ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów

Uzasadnienie wyboru:

Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 239 Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych Specyfikacji warunków zamówienia. Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów tj. 100, zgodnie z zasadami punktacji opisanymi w Specyfikacji warunków zamówienia:

  • kryterium „cena” – 60 pkt,
  • kryterium „okres gwarancji”- 40 pkt.
  1. W prowadzonym postępowaniu złożono trzy oferty, poza wybraną;
  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Sp. z o.o, ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lub.- otrzymała 92,36 pkt, w tym;

kryterium „cena” – 52,36 pkt,

kryterium „okres gwarancji”- 40 pkt.

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Peowiaków 7,
  • 22-400 Zamość- otrzymała 90,69 pkt, w tym;

kryterium „cena” – 50,69 pkt,

kryterium „okres gwarancji”- 40 pkt.

  1. Na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

Otrzymują;

Wykonawcy którzy złożyli oferty.                            

Publikacja;

strona internetowa postępowania

http://www.umtyszowce.bip.lubelskie.pl                  

http://www.ezamowienia.gov.pl       

                                                                       

                                                        (-) Andrzej Podgórski

                                                             Burmistrz

--------------------------------------------------------------------------

ZP.271.3.2022                                                                                Tyszowce 2022.03.22

Wniosek o przedłużenie terminu związania ofertą

Nazwa zamówienia: " Przebudowa ( modernizacja ) drogi wewnętrznej- dojazdowej do gruntów  rolnych w Kolonii Czartowiec w km; 0+000÷0+440"

Na podstawie art. 307 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo Zamówień Publicznych   (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn.zm.)-  ustawa Pzp, Zamawiający  zwraca się z wnioskiem o wyrażenie zgody na przedłużenie o 30 dni terminu związania z ofertą  złożoną w niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp.

Zgodnie z art. 307 ust. 4 ustawy Pzp przedłużenie terminu związania ofertą następuje wraz z  przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.

Pisemne oświadczenie Wykonawcy, dotyczące wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o okres 30 dni, tj. do 29.04.2022 r. z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium  należy złożyć Zamawiającemu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.03.2022 r.

Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oświadczenia oryginału dokumentu zabezpieczenia wadium wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokument, o którym mowa musi zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.

Brak odpowiedzi na wniosek Zamawiającego o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o czas oznaczony powyżej, potraktowany będzie przez Zamawiającego jako brak zgody Wykonawcy na przedłużenie terminu związania ofertą i skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art, 226 ust. 1 pkt. 12 ustawy Pzp.

Oświadczenia Wykonawca składa, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z zapisami Rozdziału XII SWZ.

Sposób i format sporządzenia i przekazywania, informacji, oświadczeń lub dokumentów musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).

W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na portalu e-Zamowienia. Użytkownik zalogowany jako Wykonawca posiadający uprawnienie Komunikacja w postępowaniu/ konkursie (dla rodzajów „Wniosek”, „Inne”) ma dostępne formularze.

W celu przekazania wiadomości zamawiającemu, zalogowany użytkownik po wyszukaniu postępowania i wejściu w jego szczegóły, powinien przejść na zakładkę „Formularze”. Następnie wybrać grupę formularzy: „Formularz do komunikacji” i jeden z dostępnych rodzajów formularzy.

Aby wysłać wiadomość należy wskazać czego dotyczy wiadomość i wybrać adresata (poprzez wyszukanie na liście a następnie kliknięcie „Dodaj”). Treść wiadomości można podać w polu tekstowym. Należy również dodać załączniki(oświadczenie  i dowód zabezpieczenia wadium). Szczegółowe informacje dostępne są w  portalu e-Zamowienia, Instrukcja interaktywna, „komunikacja w postępowaniu”.

W przypadku braku możliwości przesłania sposobem wyżej opisanym należy przesłać pocztą ePuap.

W załączeniu wzór oświadczenia Wykonawcy w sprawie wyrażenia zgody na przedłużenie  terminu związania ofertą. (załączniki do postępowania)

Otrzymują:

  1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych Sp. z o.o. ul. Lwowska 54,  22-600 Tomaszów Lub.
  2. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych Sp. z oo. ul. Grabowiecka 18B, 22-500 Hrubieszów.
  3. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość

                                                                             (-) Andrzej Podgórski

                                                                                  Burmistrz

                                                                               / podpis elektroniczny/

 

  1. 271.3.2022 Tyszowce, 2022-02-28                                                                                                                                                           

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, pn:

Przebudowa ( modernizacja ) drogi wewnętrznej- dojazdowej do gruntów  rolnych w Kolonii Czartowiec w km; 0+000÷0+440

Na podstawie art. 222 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że w dniu 2022-02-28 o godzinie 11:00 odbyło się otwarcie ofert.

Złożono następujące oferty:

  1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych Sp. z o.o. ul. Lwowska 54,

 22-600 Tomaszów Lub.;

  • Cena – 121 635,00 zł. netto
  • Podatek VAT- 27 976,05 zł.
  • Okres gwarancji- 60 miesięcy.
  1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych Sp. z oo. ul. Grabowiecka 18B, 22-500 Hrubieszów

 

  • Cena – 106 154,23 zł. brutto
  • Okres gwarancji- 60 miesięcy.
  1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość

Cena – 125 648,81 zł. brutto

Okres gwarancji-  60 miesięcy.

  1. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, kwotę; 110 000,00 zł.   

                                                                    (-) Andrzej Podgórski

                                                                         Burmistrz

ZP.271.3.2022                                                           Tyszowce 2022.02.28 

INFORMACJA  O  KWOCIE  JAKĄ  ZAMAWIAJĄCY  ZAMIERZA  PRZEZNACZYĆ  NA SFINANSOWANIE  ZAMÓWIENIA

         Zgodnie z art. 222 ust.4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn.zm.), zamawiający przekazuje przed otwarciem ofert informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, zgodnie z art. 275 pkt.1 ustawy Pzp., pn.

„Przebudowa ( modernizacja ) drogi wewnętrznej- dojazdowej do gruntów  rolnych w Kolonii Czartowiec w km; 0+000÷0+440”

Otwarcie ofert wyznaczono na dzień 28.02.2022 r. godz. 11:00.

 Kwota jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia wynosi

110000,00   zł.

słownie; sto dziesięć tysięcy 00/100 zł.                                                               

                                                                  (-) Andrzej Podgórski

                                                                       Burmistrz

                                                                  (-) Krystyna Leja

                                                                       Skarbnik

---------------------------------------

Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 11.02.2022

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa( modernizacja )drogi wewnętrznej- dojazdowej do gruntów rolnych w Kolonii Czartowiec w km; 0+000÷0+440

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TYSZOWCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 8

1.5.2.) Miejscowość: Tyszowce

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-630

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: ( 84 ) 6619 315

1.5.8.) Numer faksu: ( 84 ) 6612 129

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tyszowce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: umtyszowce.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa( modernizacja )drogi wewnętrznej- dojazdowej do gruntów rolnych w Kolonii Czartowiec w km; 0+000÷0+440

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14ccba29-8aa9-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055516/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11 23:13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008232/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14ccba29-8aa9-11ec-9bc1-c2db95d08897

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl,
ePUAPu, poczta elektroniczna; przetargi@tyszowce.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy: e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl, lub ePUAPu oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrować się na Platformie e-zamówienia. Platforma jest dostępna dla każdego zalogowania użytkownika. Rodzaj dostępnych formularzy zależy od posiadanego na Platformie konta. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e- Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem
telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie
internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z
ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W
zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
10. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,
email: przetargi @tyszowce.pl lub za pośrednictwem ePuap.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /Burmistrz Tyszowiec/;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Tyszowcach jest Wojciech Baj,; tel. 84 6612128, e-mail: w.baj@tyszowce.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (ZP.271.3.2022 „Przebudowa( modernizacja) drogi wewnętrznej- dojazdowej do gruntów rolnych w Kolonii Czartowiec w km; 0+000÷0+440”;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
-posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; - prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego do czasu zakończenia postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

  1. Przebudowa( modernizacja) drogi wewnętrznej- dojazdowej do gruntów rolnych w Kolonii Czartowiec w km; 0+000÷0+440).

    Roboty polegają na wykonaniu;
    -poszerzenia jezdni wraz z podbudową,
    -wzmocnienia istniejącej podbudowy cementowej mieszanką mineralną 0/31,5,
    -wykonaniu poboczy gruntowych,
    -wykonaniu w-wy ścieralnej.

    2. Zamówienie na roboty budowlane opisane jest szczegółowo za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) będącymi załącznikami do niniejszej SWZ.
    3. Inne czynności i obowiązki wynikające z treści projektu umowy.
    4. Wymagania dotyczące robót oraz właściwości materiałów i wyrobów:
    Zastosowane materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty, znaki bezpieczeństwa „B”, atesty zgodnie z Polskimi Normami oraz Prawem budowlanym.
    Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert w zakresie kryterium zostanie dokonana na podstawie informacji podanych w formularzu ofertowym.
2. Całkowita ocena punktowa ofert dokonana zostanie zgodnie z poniższym wzorem: Ocena oferty (całkowita liczba uzyskanych punktów) = C + G
3. Kryteria oceny ofert
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie
następujące kryteria:
Cena - 60%- C
Okres gwarancji - 40%- G
RAZEM 100%
4. Opis kryteriów

4.1. Kryterium cena – 60%
będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

C min
C = ------------------- x 100 pkt x60%
C o
gdzie: C min – cena brutto oferty najtańszej
C o – cena brutto oferty ocenianej
Maksymalna ilość punktów- 60.

4.2. Kryterium „okres gwarancji” – 40%
Kryterium „okres gwarancji” w miesiącach, na przedmiot zamówienia.
1) Oferty z najdłuższym okresem gwarancji otrzymają maksymalnie 40 punktów
2) Oferty zostaną punktowane wg zasad podanych niżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium „Okres gwarancji”:
Gwarancja na okres 36 miesięcy – 0 pkt
Gwarancja na okres 48 miesięcy – 20 pkt
Gwarancja na okres 60 miesięcy – 40 pkt
Minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy.
5.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, a Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu oraz wykaże brak podstaw do wykluczenia go z postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

  1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 57 pkt 1 i 2 ustawy:
    1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i pkt 6 ustawy.
    2) spełniają określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
    a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
    Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
    b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
    Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
    c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
    W odniesieniu do sytuacji finansowej lub ekonomicznej zamawiający określając warunki, które zapewnią posiadanie przez wykonawców zdolności ekonomicznej lub finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia, wymaga w szczególności:
    - posiadania przez wykonawcę określonej zdolności kredytowej lub środków finansowych w wysokości min. 100 000,- zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)

    d) zdolności technicznej lub zawodowej:
    - w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali, co najmniej 2 (dwa) zamówienia, polegające na wykonaniu robót;
    obejmujących budowę, przebudowę lub rozbudowę drogi publicznej z wykonaniem nawierzchni mineralno-bitumicznej, o wartości wykonanych robót co najmniej 130 000,00 zł brutto (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych) każda,
    - oraz skieruje do realizacji zamówienia publicznego:
    jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
    3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. d) powyżej, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i pkt 6 ustawy , złożone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania, potwierdzających okoliczności, o których mowa wart. 273 ust. 1 ustawy:
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu należy złożyć:
- oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 Rozdziału SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ., złożone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. 5. Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania, potwierdzających okoliczności, o których mowa wart. 273 ust. 1 ustawy:

1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda, następujących podmiotowych środków dowodowych:
- informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa wyżej, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
2) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej należy złożyć:
- wykaz dwóch zamówień wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych
od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 5 do SWZ .
Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w niniejszym punkcie liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w niniejszym punkcie dotyczy robót, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
W wykazie jako roboty należy wskazać jedynie roboty potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2) lit. d) SWZ.
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, o którym mowa w Rozdz. VI. ust.1, pkt 2, lit.d) SWZ.
Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SWZ .

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

  1. Wraz z ofertą należy złożyć:
    1) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 -Załącznik nr 4 do SWZ o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, z zachowaniem postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym;
    2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych, złożone w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej). W przypadku pełnomocnictwa sporządzonego jako dokument w postaci papierowej i opatrzonego własnoręcznym podpisem, przedkłada się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mocodawcy lub notariusza, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej;
    3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, złożone w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku pełnomocnictwa sporządzonego jako dokument w postaci papierowej i opatrzonego własnoręcznym podpisem, przedkłada się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mocodawcy lub notariusza poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej;
    5) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa - złożone w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

    2. Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę” dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający ustala wadium w kwocie 1800 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset, 00/100 złotych).
2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: nr 53962000050000877420000350 w Banku Spółdzielczym w Łaszczowie z adnotacją: „Wadium na: ZP. 271.3.2022 Przebudowa drogi wewnętrznej w Kolonii Czartowiec”.
4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty potwierdzenie wpłaty wadium. W tytule przelewu należy wpisać: „Wadium na: ZP. 271.3.2022 Przebudowa drogi wewnętrznej w Kolonii Czartowiec”.
7. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty
oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
8. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
9. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 Pzp. występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

  1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunek zdolności technicznej lub zawodowej , musi być spełniony w całości przynajmniej przez jednego Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia.
    2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, składane wraz z ofertą na podstawie art. 125 ust.1 ustawy PZP, składają odrębnie każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W takim przypadku to oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty podmiotowe składane na wezwanie składa każdy z nich.
    4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
    5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składane ma podstawie art. 125 ust.1, składa każdy z wykonawców.
    6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art.117 ust. 4 ustawy Pzp z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonują poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian umowy opisany jest Rozdz. XVIII SWZ oraz w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta powinna być złożona za pośrednictwem platformy ezamówienia na formularzu ofertowym dostępnym w systemie, sekcja ogłoszenia i dokumenty postępowania zamieszczonej w szczegółach postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

  1. Forma dokumentów:
    1) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust. 5 pkt 1-3 muszą być złożone w formie elektronicznej, tj. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
    2) w przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 5 pkt 1-3 zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, zwane dalej "upoważnionymi podmiotami", jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.
    3) w przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 5 pkt 1-3, zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
    4) poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w pkt 3) powyżej, dokonuje w przypadku podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 5 pkt 1-3 - odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, które każdego z nich dotyczą.
    2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 5, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
    3. W zakresie nieuregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).

                                                                                            (-) Andrzej Podgórski

                                                                                                 Burmistrz

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mirosław Podgórskidodano do BIP dnia 11-02-2022 23:26:16