Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Tyszowcach

Sekretarz

Imię i Nazwisko Stanowisko Kadencja Okres Kolejność Zdjecie Dane
Wojciech Baj Sekretarz Gminy 0 1
Imię i nazwisko
Stanowisko
Sekretarz Gminy
Telefon
846612128
Adres email
Godziny przyjęć i numer pokoju

od poniedziałku do piątku: 7.30 - 15.30

Pokój nr 13

Obowiązki

Sekretarz Gminy:

1. Zapewnia właściwą organizację Urzędu oraz zapewnia jego sprawne funkcjonowanie i odpowiednie warunki działania.

2. Do zadań Sekretarza należy w szczególności:

  • prowadzenie spraw Gminy w zakresie powierzonym przez Burmistrza,
  • wydawanie decyzji administracyjnych i podatkowych w zakresie udzielonego przez Burmistrza upoważnienia,
  • opracowywanie projektu regulaminu organizacyjnego i regulaminu pracy Urzędu oraz uaktualnianie tych dokumentów w miarę potrzeb,
  • zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów - dekretacja korespondencji przychodzącej do Urzędu oraz nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej,
  • opracowywanie projektów zakresów czynności dla podległych pracowników i kierowników referatów oraz akceptowanie projektów zakresów czynności dla pracowników referatów, przedstawionych przez kierowników referatów,
  • kontrola dyscypliny pracy i nadzorowanie przestrzegania regulaminu pracy,
  • koordynacja realizacji zadań pomiędzy referatami,
  • nadzór nad przeprowadzaniem okresowych ocen pracowników samorządowych,
  • prowadzenie naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie i kierowników jednostek organizacyjnych,
  • organizowanie służby przygotowawczej dla pracowników Urzędu,
  • realizowanie polityki zarządzania zasobami ludzkimi, w tym:
    1. dokonywanie analizy sytuacji kadrowej w Urzędzie oraz przedstawianie Burmistrzowi wniosków w tym zakresie;
    2. nadzór nad doskonaleniem kadr, w tym kierowanie pracowników, w uzgodnieniu z kierownikami referatów, na szkolenia, kursy , zamawianie publikacji, komentarzy, prenumerat wydawnictw związanych z funkcjonowaniem samorządu;
    3. prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem obsługi prawnej Urzędu oraz dostępem do systemu informacji prawnej w Urzędzie.
  • nadzór nad prawidłowym przyjmowaniem i załatwianiem skarg, wniosków i petycji wUrzędzie,
  • nadzór nad prowadzeniem Biuletynu Informacji Publicznej,
  • wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, zgodnie z upoważnieniem Burmistrza,
  • przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców,
  • prowadzenie spraw dotyczących oświadczeń majątkowych,
  • planowanie i organizowanie kontroli wewnętrznej w Urzędzie i w gminnych jednostkach organizacyjnych,
  • koordynowanie kontroli zarządczej w Urzędzie i Gminie,
  • reprezentowanie Gminy, w zakresie uzgodnionym z Burmistrzem, podczas oficjalnych uroczystości i spotkań,
  • reprezentowanie Burmistrza w pracach Rady oraz jej komisjach w zakresie powierzonych zadań,
  • wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec Zastępcy Burmistrza, w czasie nieobecności Burmistrza, za wyjątkiem zmiany warunków pracy i płacy,
  • Sekretarz, na podstawie odrębnego zarządzenia, pełni funkcję koordynatora kontroli zarządczej w Urzędzie Miejskim w Tyszowcach.

3. Sekretarz:

  • jest bezpośrednim przełożonym dla pracowników zatrudnionych w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Nieruchomościami,
  • nadzoruje pracę Referatu Ochrony Środowiska Gospodarki Nieruchomościami,
  • Sekretarza w czasie jego nieobecności zastępuje Zastępca

4. W celu realizacji swoich zadań Sekretarz ma prawo żądać od kierowników referatów i kierowników jednostek organizacyjnych udzielania niezbędnych informacji i wyjaśnień.