Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Tyszowcach

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Burmistrz Tyszowiec
Adres komórki
3 Maja 8, 22-630 Tyszowce
Telefon
(84) 66-19-302,
(84)66-19-315,
(84)66-19-336
bezpośredni (84)66-12-122
Fax
(84) 66-12-129
Email

Informacje dodatkowe
Do zakresu działania i kompetencji Burmistrza należy w szczególności: 1) kierowanie bieżącymi sprawami Gminy i kierowanie Urzędem Miejskim, 2) reprezentowanie Gminy i Urzędu Miejskiego na zewnątrz, 3) podejmowanie czynności w sprawach nie cierpiących zwłoki, związanych z bezpośrednim zagrożeniem interesu publicznego, 4) uczestniczenie w pracach związków i porozumień międzygminnych oraz wykonywanie zadań z nich wynikających, 5) prowadzenie gospodarki finansowej gminy, 6) wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, 7) upoważnianie innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, 8) podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczenie innych osób do podejmowania tych czynności, 9) wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, 10) wykonywanie uchwał Rady Miejskiej i przekładanie sprawozdań z wykonania tych uchwał, 11) ogłaszanie uchwał Rady Miejskiej, w tym uchwały budżetowej i sprawozdania z wykonania budżetu oraz przedkładanie uchwał Wojewodzie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej, 12) podejmowanie i inicjowanie działań w sprawach publicznych o znaczeniu lokalnym, które nie są zastrzeżone na rzecz innych podmiotów, 13) składanie oświadczeń woli w sprawach związanych z prowadzeniem bieżącej działalności gminy, 14) załatwianie wniosków posłów i senatorów, udzielanie odpowiedzi na pytania i interpelacje radnych, 15) czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu, 16) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy, 17) ustalanie regulaminu pracy Urzędu oraz innych aktów wewnętrznego zarządzania, 18) reprezentowanie gminy i jej organów w postępowaniu sądowym, administracyjnym i przed organami administracji rządowej, 19) kierowanie obroną cywilną na terenie gminy, 20) wykonywanie innych zadań zastrzeżonych do kompetencji Burmistrza przez przepisy prawa oraz uchwały Rady Miejskiej, 21) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad Referatem Finansowym, Urzędem Stanu Cywilnego i stanowiskami pracy.

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Kadencja
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. wymiaru podatków

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds.informatyki i sportu

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. ochrony środowiska i rolnictwa

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Zastępca Burmistrza. Inspektor ds. oświaty i kultury

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. gospodarki gruntami i lokalami

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Skarbnik Gminy (Kierownik Referatu Finansowego)

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Samodzielny referent ds. budownictwa i planowania przestrzennego

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds.księgowości i ewidencji działalności gospodarczej

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. funduszy pomocowych, promocji i rozwoju gminy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. księgowości oświatowej

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. samorządowych i gospodarki komunalnej

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
ds. drogownictwa
Okres obejmowania stanowiska:
od 2023-07-03

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-05-14
Osoba wprowadzająca informację:
Dodano do BIP dnia:
2013-05-14