Szczegółowe dane komórki
Nazwa komórki
Burmistrz Tyszowiec
Adres komórki
3 Maja 8, 22-630 Tyszowce
Telefon
(84) 66-19-302,
(84)66-19-315,
(84)66-19-336
bezpośredni (84)66-12-122
(84)66-19-315,
(84)66-19-336
bezpośredni (84)66-12-122
Fax
(84) 66-12-129
Email
Informacje dodatkowe
Do zakresu działania i kompetencji Burmistrza należy w szczególności:
1) kierowanie bieżącymi sprawami Gminy i kierowanie Urzędem Miejskim,
2) reprezentowanie Gminy i Urzędu Miejskiego na zewnątrz,
3) podejmowanie czynności w sprawach nie cierpiących zwłoki, związanych z bezpośrednim zagrożeniem interesu publicznego,
4) uczestniczenie w pracach związków i porozumień międzygminnych oraz wykonywanie zadań z nich wynikających,
5) prowadzenie gospodarki finansowej gminy,
6) wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
7) upoważnianie innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
8) podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczenie innych osób do podejmowania tych czynności,
9) wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
10) wykonywanie uchwał Rady Miejskiej i przekładanie sprawozdań z wykonania tych uchwał,
11) ogłaszanie uchwał Rady Miejskiej, w tym uchwały budżetowej i sprawozdania z wykonania budżetu oraz przedkładanie uchwał Wojewodzie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej,
12) podejmowanie i inicjowanie działań w sprawach publicznych o znaczeniu lokalnym, które nie są zastrzeżone na rzecz innych podmiotów,
13) składanie oświadczeń woli w sprawach związanych z prowadzeniem bieżącej działalności gminy,
14) załatwianie wniosków posłów i senatorów, udzielanie odpowiedzi na pytania i interpelacje radnych,
15) czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu,
16) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
17) ustalanie regulaminu pracy Urzędu oraz innych aktów wewnętrznego zarządzania,
18) reprezentowanie gminy i jej organów w postępowaniu sądowym, administracyjnym i przed organami administracji rządowej,
19) kierowanie obroną cywilną na terenie gminy,
20) wykonywanie innych zadań zastrzeżonych do kompetencji Burmistrza przez przepisy prawa oraz uchwały Rady Miejskiej,
21) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad Referatem Finansowym, Urzędem Stanu Cywilnego i stanowiskami pracy.
Komórka nadrzędna
Komórki podległe
Zastępca Burmistrza
Sekretarz Gminy
Referat Administracyjno-Organizacyjnego
Skarbnik Gminy (Kierownik Referatu Finansowego)
Obsługa prawna
Obsługa bhp
Stanowisko ds. budownictwa i planowania przestrzennego
Stanowisko ds. drogownictwa
Stanowisko ds. funduszy pomocowych, promocji i rozwoju gminy
Stanowisko ds. ochrony środowiska i rolnictwa
Stanowisko ds. oświaty i kultury
Urząd Stanu Cywilnego
Inspektor Ochrony Danych
Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych
Zastępca Skarbnika
Sekretarz Gminy
Referat Administracyjno-Organizacyjnego
Skarbnik Gminy (Kierownik Referatu Finansowego)
Obsługa prawna
Obsługa bhp
Stanowisko ds. budownictwa i planowania przestrzennego
Stanowisko ds. drogownictwa
Stanowisko ds. funduszy pomocowych, promocji i rozwoju gminy
Stanowisko ds. ochrony środowiska i rolnictwa
Stanowisko ds. oświaty i kultury
Urząd Stanu Cywilnego
Inspektor Ochrony Danych
Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych
Zastępca Skarbnika
Pracownicy
Kadencja
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. wymiaru podatków
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds.informatyki i sportu
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. ochrony środowiska i rolnictwa
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Zastępca Burmistrza. Inspektor ds. oświaty i kultury
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. gospodarki gruntami i lokalami
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Skarbnik Gminy (Kierownik Referatu Finansowego)
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Samodzielny referent ds. budownictwa i planowania przestrzennego
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds.księgowości i ewidencji działalności gospodarczej
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. funduszy pomocowych, promocji i rozwoju gminy
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. księgowości oświatowej
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. samorządowych i gospodarki komunalnej
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
ds. drogownictwa
Okres obejmowania stanowiska:
od 2023-07-03
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
Metryka dokumentu
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-05-14
Osoba wprowadzająca informację:
Dodano do BIP dnia:
2013-05-14