Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Tyszowcach

Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Tyszowcach w sezonie grzewczym 2022/2023

Data ogłoszenia
2022-09-08
Termin składania ofert
2022-09-19 10:00
Treść

 

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Tyszowcach w sezonie grzewczym
2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TYSZOWCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 8
1.5.2.) Miejscowość: Tyszowce
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-630
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: ( 84 ) 6619 315
1.5.8.) Numer faksu: ( 84 ) 6612 129
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tyszowce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: umtyszowce.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5cfebefd-2ddb-11ed-9171-f6b7c7d59353
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Tyszowcach w sezonie grzewczym
2022/2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cfebefd-2ddb-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389721/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12 15:18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008232/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa oleju opałowego do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Tyszowcach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Nie
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00389721/01 z dnia 2022-10-12
2022-10-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy:
Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338766/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art.
275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 355200,000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych Zespołu Szkolno-
Przedszkolnego w Tyszowcach w sezonie grzewczym 2022/2023”, polegająca na sukcesywnej dostawie oleju opałowego
lekkiego do celów grzewczych w maksymalnej ilości 60.000 litrów (60 m3) do kotłowni olejowych :
1) kotłownia olejowa w budynku przy ul. Kościelnej 25, 22-630 Tyszowce (40.000 litrów oleju opałowego),
2) kotłownia olejowa w budynku przy ul. Szkolnej 2, 22-630 Tyszowce (20.000 litrów oleju opałowego).
Minimalna ilość oleju opałowego jaką Zamawiający zobowiązuje się odebrać w ramach przedmiotu zamówienia wynosi
40.000 litrów.
Dostawa oleju opałowego będzie odbywać się sukcesywnie, w miarę potrzeby Zamawiającego, każdorazowo na podstawie
zamówienia częściowego składanego przez Zamawiającego, określającego ilość dostawy:
- zamówienia częściowe będą składane przez Zamawiającego telefonicznie lub za pośrednictwem faksu.
- Wykonawca zapewni transport oleju opałowego środkami transportu do tego przystosowanymi tj. autocysterną
wyposażoną w legalizowany przepływomierz,
- olej opałowy musi być dostarczany do kotłowni w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach 8.00 - 14.00,
- w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad lub braków oleju opałowego, Wykonawca w terminie 2 dni od daty
zgłoszenia wad lub braków odbierze na własny koszt wadliwy olej i dostarczy wolny od wad w terminie 2 dni roboczych od
dnia odbioru wadliwego oleju, bądź uzupełni w tym terminie braki ilościowe oleju,
- każda dostawa powinna posiadać zaświadczenie potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym
normom Polska Norma PN-C-96024:2011,
- rozliczenie każdorazowego tankowania odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiście zatankowanego oleju, według
wskazań przepływomierza.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09135000-4 - Oleje opałowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć
postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 391730,40 PLN
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00389721/01 z dnia 2022-10-12
2022-10-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394726,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 391730,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANNVA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369050
7.3.3) Ulica: ul. Towarowa
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-205
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 391730,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Umowę podpisano podpisem elektronicznym
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00389721/01 z dnia 2022-10-12
2022-10-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ZP.271.12.2022                                                            Tyszowce 2022.09.27.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Numer sprawy: ZP.271.12.2022.

Nazwa zadania: Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyszowcach w sezonie grzewczym 2022/2023

Nr ogłoszenia o zamówieniu; nr 2022/BZP 00338766/01 z dnia 2022-09-08

Identyfikator postępowania :

ocds-148610-5cfebefd-2ddb-11ed-9171-f6b7c7d59353

  1. Zgodnie z art. 253 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:

ANNVA Sp. z o.o. ul. Towarowa 25, 20-205 Lublin.

Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 239 Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych Specyfikacji warunków zamówienia. Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów tj. 100, zgodnie z zasadami punktacji opisanymi w Specyfikacji warunków zamówienia:

  • kryterium „cena” – 60 pkt,
  • kryterium „czas realizacji zamówienia”- 40 pkt.
  1. W prowadzonym postępowaniu wpłynęły dwie oferty, oprócz wybranego Wykonawcy ofertę złożyła firma;

PETROJET Sp. z o.o.  Kieszek, 26-670 Pionki..

  • łącznie otrzymała 99,54 pkt, w tym;

kryterium „cena” – 59,54 pkt,

kryterium „czas realizacji zamówienia”- 40 pkt.

  1. Na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

                                                            (-) Andrzej Podgórski

                                                                  Burmistrz

Otrzymują;

Wykonawcy którzy złożyli oferty.                                                                                                         

Publikacja;

strona internetowa postępowania

http://www.umtyszowce.bip.lubelskie.pl                  

http://www.ezamowienia.gov.pl                                                                                                           

271.12.2022 Tyszowce, 2022-09-19                                                                                                                                                            

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie dostaw, pn:

Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych Zespołu Szkolno-

Przedszkolnego w Tyszowcach w sezonie grzewczym 2022/2023 

Na podstawie art. 222 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że w dniu 2022-09-19 o godzinie 11:00 odbyło się otwarcie ofert.

Złożono następujące oferty:

  1. ANNVA Sp. z o.o. ul. Towarowa 25, 20-205 Lublin;

1)   Cena brutto: 6 528,84 zł/1 m3 – 391 730,40 zł

2)   Czas realizacji zamówienia- 1 dzień.

  1. PETROJET Sp. z o.o. Kieszek, 26-670 Pionki

1)   Cena brutto: 394 726,68 zł,

2)   Czas realizacji zamówienia- 1 dzień

  1. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, kwotę; 380 000,00 zł.

                                                                (-) Andrzej Podgórski

                                                                    Burmistrz

                                                                                                                                                                                                                           2022/BZP 00338766/01

Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 8.09.2022

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Tyszowcach w sezonie grzewczym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TYSZOWCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 8

1.5.2.) Miejscowość: Tyszowce

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-630

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: ( 84 ) 6619 315

1.5.8.) Numer faksu: ( 84 ) 6612 129

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tyszowce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: umtyszowce.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Tyszowcach w sezonie grzewczym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cfebefd-2ddb-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338766/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08 10:10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008232/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa oleju opałowego do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Tyszowcach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5cfebefd-2ddb-11ed-9171-f6b7c7d59353

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5cfebefd-2ddb-11ed-9171-f6b7c7d59353

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy: e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl lub w przypadku awarii platformy, pocztą elektroniczną przetargi@tyszowce.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-
Zamówienia):https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5cfebefd-2ddb-11ed-9171-f6b7c7d59353
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
6. Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
9. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
100. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
11. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje zawarte są w Rozdz. IX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej RODO, informuję, iż:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Tyszowce, u. 3 Maja 8, 22-630 Tyszowce, adres e-mail: tyszowce@tyszowce.pl, nr tel. 84 661 93 15.
2. Kontakt z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych oraz realizacji przysługujących Państwu praw związanych z ich przetwarzaniem możliwy jest pod adresem e-mail: iod@data-partners.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Dostawę oleju opałowego do kotłowni olejowych Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Tyszowcach w sezonie grzewczym 2022/2023, prowadzonego w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dalej „Ustawa Pzp” oraz podmioty, z którymi zawarto umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Odbiorcą danych może być także podmiot dostarczający korespondencję.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, dane osobowe przechowywane będą przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Posiadają Państwo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących ;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Państwa dotyczących ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy Państwo uznają, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Państwa narusza przepisy RODO.
7. Nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. Podanie przez Państwa danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych osobowych wyłącza możliwość udziału w wyżej wymienionym postepowaniu.
9. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego.
10. W przypadku, gdy wykonawca przekazuje dane osobowe innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO, wykonawca składa oświadczenie (na formularzu oferty), że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; - prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego do czasu zakończenia postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Tyszowcach w sezonie grzewczym 2022/2023”, polegająca na sukcesywnej dostawie oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w maksymalnej ilości 60.000 litrów (60 m3) do kotłowni olejowych :
1) kotłownia olejowa w budynku przy ul. Kościelnej 25, 22-630 Tyszowce (40.000 litrów oleju opałowego),
2) kotłownia olejowa w budynku przy ul. Szkolnej 2, 22-630 Tyszowce (20.000 litrów oleju opałowego).
Minimalna ilość oleju opałowego jaką Zamawiający zobowiązuje się odebrać w ramach przedmiotu zamówienia wynosi 40.000 litrów.
Dostawa oleju opałowego będzie odbywać się sukcesywnie, w miarę potrzeby Zamawiającego, każdorazowo na podstawie zamówienia częściowego składanego przez Zamawiającego, określającego ilość dostawy:
- zamówienia częściowe będą składane przez Zamawiającego telefonicznie lub za pośrednictwem faksu.
- Wykonawca zapewni transport oleju opałowego środkami transportu do tego przystosowanymi tj. autocysterną wyposażoną w legalizowany przepływomierz,
- olej opałowy musi być dostarczany do kotłowni w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach 8.00 - 14.00,
- w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad lub braków oleju opałowego, Wykonawca w terminie 2 dni od daty zgłoszenia wad lub braków odbierze na własny koszt wadliwy olej i dostarczy wolny od wad w terminie 2 dni roboczych od dnia odbioru wadliwego oleju, bądź uzupełni w tym terminie braki ilościowe oleju,
- każda dostawa powinna posiadać zaświadczenie potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom Polska Norma PN-C-96024:2011,
- rozliczenie każdorazowego tankowania odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiście zatankowanego oleju, według wskazań przepływomierza.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09135000-4 - Oleje opałowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium cena – 60%
będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

C min
C = ------------------- x 100 pkt x60%
C o
gdzie: C min – cena brutto oferty najtańszej
C o – cena brutto oferty ocenianej
Maksymalna ilość punktów- 60

2. Kryterium „Czas realizacji zamówienia” – 40%
W zakresie kryterium - czas realizacji zamówienia – oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Wysokość przyznanych punktów będzie zależała od długości (ilość dni) zaproponowanego przez Wykonawcę czasu w którym każdorazowo następować będzie realizacja dostaw oleju opałowego (pojedynczych zamówień) licząc od momentu złożenia zamówienia na poszczególne dostawy.
Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:

T = (Tm : Trb) x 100 pkt x 40%

gdzie: T – punkty dla badanej oferty
Tm – najkrótszy czas realizacji zamówienia (spośród złożonych ofert)
Trb – czas realizacji zamówienia w badanej ofercie.


Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów Po

Po = C + T
gdzie C – punkty dla badanej oferty uzyskane w zakresie kryterium – cena
T – punkty dla badanej oferty uzyskane w zakresie kryterium – czas realizacji
zamówienia.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, a Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu oraz wykaże brak podstaw do wykluczenia go z postępowania.
6. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

  1. Warunki udziału w postępowaniu
    a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
    Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

    b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
    Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z art. 43b ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385).

    c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
    Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

    d) zdolności technicznej lub zawodowej:
    -w celu potwierdzenia spełniania zdolności zawodowej,
    -Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 (jedno) zamówienie, polegające na dostawie oleju opałowego o wartości co najmniej 100 000,00 zł, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć zgodnie z art.125 ust.1 ustawy, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i pkt 6 ustawy złożone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
Na wezwanie należy złożyć W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu należy złożyć:
- oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składanym na podstawie art.125 ust 1 PZP.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć zgodnie z art.125 ust.1 ustawy, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ., złożone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
Na wezwanie należy złożyć;
1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, należy złożyć;
- koncesję na obrót paliwami ciekłymi lub dokument potwierdzający że wykonawca jest wpisany do rejestru przedsiębiorstw posiadających koncesję w zakresie paliw ciekłych, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wymagane jest posiadanie koncesji na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z art. 43b ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne.
2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej należy złożyć:
- wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 4 do SWZ .

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

. Wraz z ofertą należy złożyć:
1) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 -Załącznik nr 3 do SWZ o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, z zachowaniem postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym;
2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych, złożone w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej). W przypadku pełnomocnictwa sporządzonego jako dokument w postaci papierowej i opatrzonego własnoręcznym podpisem, przedkłada się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mocodawcy lub notariusza, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej;
4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, złożone w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku pełnomocnictwa sporządzonego jako dokument w postaci papierowej i opatrzonego własnoręcznym podpisem, przedkłada się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mocodawcy lub notariusza poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej;
5) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa - złożone w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składane ma podstawie art. 125 ust.1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonują poszczególni Wykonawcy.
4). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty podmiotowe o których mowa w Rozdz. VII ust. 5 SWZ składa każdy z nich.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

  1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na
    piśmie pod rygorem nieważności i może być dopuszczalna tylko w granicach unormowania art. 455 ustawy PZP.
    2. Strony przewidują wprowadzenie następujących zmian treści umowy:
    1) urzędowej zmiany podatku VAT, wynagrodzenie umowne ulega odpowiedniej zmianie,
    2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
    3) powierzenia Podwykonawcy określonego zakresu zamówienia lub zmiana zakresu powierzonych obowiązków, jak również zmianę Podwykonawcy, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego wybranego Podwykonawcy.
    2.1. Zamawiający dopuszcza zmianę umownego terminu zakończenia wykonania usługi w przypadku:
    1) zawieszenia dostaw przez Zamawiającego,
    2) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz,
    3) zlecenia Wykonawcy lub innemu podmiotowi wykonania usług mających wpływ na termin wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia,
    2.2. Termin wykonania umowy może zostać wydłużony maksymalnie o czas opóźnienia spowodowanego wymienionymi w ust. 2.1 okolicznościami.
    2.3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający musi wyrazić zgodę.
    3. Nieważna jest zmiana postanowień Umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
    4. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
    - zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,
    - strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności powodujących zmianę umowy,
    - wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta powinna być złożona za pośrednictwem platformy e-Zamówienia na formularzu ofertowym dostępnym w systemie, sekcja ogłoszenia i dokumenty postępowania zamieszczonej w szczegółach postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-19 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

  1. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić "Formularz oferty', podając: wartość oferty netto, kwotę podatku VAT oraz wartość oferty brutto.
    Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą dokonywane będą w PLN.

    2. Cena ofertowa brutto 1m3 lekkiego oleju opałowego powinna zawierać w sobie podatek VAT, marżę, koszt transportu i rozładunku oraz ewentualne upusty w złotych PLN (bonifikata) i być ustalona w następujący sposób:

    cena hurtowa obowiązująca w dniu 14.09.2022 r. do godz. 15:00 (w odniesieniu do ceny internetowej) 1m3 oleju + %marży - upust + VAT = cena brutto 1 m3 oleju.

    UWAGA:
    • %marży oraz ewentualne upusty nie mogą ulec zmianie do końca dostaw,
    • każdy składnik ceny ma być podany z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku,
    • w przypadku gdy Wykonawca sprowadza lekki olej opałowy od dostawcy którego ceny hurtowe nie są podawane w internecie ma obowiązek wykazania jaki procent ceny podawanej przez PKN ORLEN w internecie na dany dzień stanowi cena hurtowa Wykonawcy. Procent ten nie może się zmienić w trakcie trwania dostaw.
    3. Ceny określone w ofercie zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom w okresie realizacji.
    4. Wykonawca podając wynagrodzenie nie może żądać podwyższenia oferowanego wynagrodzenia w przypadku czynności, których nie uwzględnił w złożonej ofercie a ich wykonanie wynikało ze specyfiki i zasad wykonywania przedmiotu zamówienia oraz obowiązujących przepisów prawa.

 

                                                                          (-) Andrzej Podgórski

                                                                               Burmistrz

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mirosław Podgórskidodano do BIP dnia 08-09-2022 11:59:06